Şirin Kelebek ile ŞİİR; yeni paylaşım sayfası açılmıştır
KLİBİ İZLEMEDE :
sirinkelebek.blogcu.com/videolar
www.youtube.com/user/fundamavi?feature=mhsn
Gittim ... Koynunda gülüşlerimi bırakıp Zor geldi sadece söylemesi . Tatlı hırsızım, sevdiğim, en güzel suçun, yabancısı olduğum c e h e n n e m i n...
Şimdi belki donmuş, o soğuk bakışlarımla, söylenmemiş nice sözümle, Aciz kalmış harflerimle. Sen de çokça bıraktığım tüm cesaretimle... Yanımda götürdüğüm leylaklarımla, yara açan tomurcukları...
Gökkuşağına doğru bu yaşamın ucu Yan koltuğumdaki yolcu.
Elveda en anlaşılmaz duygularım. Nazar boncuğum da kaldı ...sen de asılı
Mavi defterimdeki, mavi kan... Artık beni bir sözcük gibi k a n d ı r a m a y a c a k s ı n (!)
Kim bildi...Seni ! Bir lambadan çıkan cin.
Şimdi sen konuş. Ben susmasını öğrenerek yok olacağım. Düş kırıklarım...yaralarıma tuz basmayın!
D ü ş k ı r ı k l a r ı m (!)
Mor saçlarına par ettim tüm şiirlerimi boş muhitimde duygularım kötürüm
T ü m ı ş ı k l a r s ö n s ü n !
Uyuyacağım....yine ...yine ... Kimselere anlatamayacağım öksüzlüğümle. Uyuyacağım yine... Geçimsiz düşlerimle...yine! Şimdi sen konuş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜM IŞIKLAR SÖNSÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜM IŞIKLAR SÖNSÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyuyacağım....yine ...yine ... Kimselere anlatamayacağım öksüzlüğümle. Uyuyacağım yine... Geçimsiz düşlerimle...yine! Şimdi sen konuş." _________________
hem oyunu bırakıyorum, ışıklar sönüp sahne kapanınca, çabalamaktan. hem uykuya kaçıyorum, düşüncemden, hem kapalı bir alana, kendime ait olan bir alana kaçıyorum, insanlardan...
____________
Sonunda da: Anlatacaklarım bitti ... s u s t u k ç a!
Çünkü konuşan düşüncelerimdi...sustukça konuşan. Bazı gel-git' lerime anlam vermeye çalışmışsınız ; oradan çıkıyor anlamayışınız.
Tek sorun, ışıkları söndürüp insanlardan ve düşüncelerden kaçmak isterken,anlamsızca kendimizi yine bu duyguların içinde buluşumuzdur.
Kendi kendimize konuşuruz çoğu zaman, oyunu bırakıp. Aslen, birilerine anlatmak isteyişimiz, oyunda kalmak hedefimiz. Kaybedişimiz, dilimizi susturan, yerine duygularımızı konuşturandır. Işıkların suçu ne?
Teşekkür ederim detaycı yorumunuz için değerli şair.
Her zamanki gibi büyülendim ben yine.Şiir ve yorumun beni benden aldı savurdu nerelere bir bilsen.İyiki varsın Şirin kelebeğim.Sevgilerimle öpüyorum yüreğinden...
Kim bildi kim Hadi söyle yaralarıma merhem olan sen mi ? Avuçlarımı kanatırcasına haykırdım sana olan sevgimi Caddelerde dolaştım ışıkların söndüğü an Yine seni düşündüm Yine seni
Tüm ışıklar sönsün şiirin ahengine kapılacağım. Derin bir uykuya yatacağım... Tüm ışıklar sönsün şiirdeki farkı fark edeceğim kelebeğim ağlamasın onu güldüreceğim.... :) Tebriklerimle yine harikaydı...
Bir süredir buradan yorumunu okumuyordum:) Hoşgeldin Birgülcüm. Beğeneceğin türü biliyorum.dİNGİN bu şiir, beğenine girdi sanırım.Teşekkür ederim canım,eksik olma..Yazdığın güzel paylaşıım için de sağolasın.
Tüm şiirlerimi geziyorsunuz ,bugün şirinkelebek günü demek; güzel :) Yorumda iddialıyım Süperbaba.. Çok kötü bir şiirin bile yorumla hayat bulacağının gerçeğini iyi biliyorum. Çok kötü bir şiiri bile nasıl yorumlamam gerektiği hayalini kurarak ŞİİR yapabilileceğimin fikriyle..... ,Bu tezimi çürütmediğiniz için sonsuz teşekkürler..
Canım ya nasıl güldürdün beni sen :) Tatlı dilin moral oldu. Ne ısmarlayayım ; Bir şiire ne dersin ? Bundan sonra ekleyeceğim şiiri, sana ısmarlıyorum o halde.:) Ama yorumun niye yok hiç bende .Eğer bu mesajların bildirileri sevgili Elbatura gittiyse yandık:) O eşsiz parfüm benzetmen için ise çok çok öptüm seni Burcucum.
funda mavi...demek bu ses sizsiniz...bu ses insanı ya ölüme götürür ya aşık eder önüne gelene:):) kutluyor ve sürekli yeni şiirleri seslendirmenizi istiyorum ki hep dinleyeyim...favorim ise;küstüm çiçeği
seslendirende sizmisiniz kelebek?...:( bu ses,sözler boğdu beni sardı bütün benliğimi eşsiz bir parfüm gibi sanki...dinliyorum bu sesi sürekli şimdi...sizmisiniz bu ses?
Meğer dinlemek ne kadar güzelmiş, ya da sizi dinlemek çok güzel bir şey... sıra dışı bir okuyuş,sıra dışı bir ses...çok hoşuma gitti,bundan böyle sizin şiirlerinizi okumayacağım,huşu ile dinleyeceğim üstadem. şiirdi,dinlettirdiniz,hayran kaldım...saygılar sunuyorum...HŞT
Değerli şair ...Siz ve bir iki kişinin sözlerini otorite kabul ettim. Hele hele siz dinlediyseniz,vardır bildiğiniz. Puanlamanıza bakmıyorum,Çünkü buna karşı olduğunuzun bilincindeyim. Her kelimeniz benim için 5 puandır. Tüm verdiğiniz puanlamalarınız için sonsuz teşekkürler Hocam...
Uyuyacağım....yine ...yine ... Kimselere anlatamayacağım öksüzlüğümle. Yine... Geçimsiz düşlerimle...yine! Şimdi sen konuş.
Anlatacaklarım bitti ... s u s t u k ç a!
sana susyor yüreğim....sana susuyor tüm şiirlerim..ve senden bu gece bu şiirle intikam alacak zavallı yüreğim!! düşlerimde kalan tek hatıran bile kalmayacak...inadına ağladıgım her gecenin karanlığında doğan yeni güne sensiz merhaba demeyi öğrendikçe....susmayıda öğreteceğim yüreğime.. gelmeyin ne olur üstüme!!!dokunmayın kırılmış sızlayan yanlarıma...ağlatmayın içimdeki şiir yüreğimi... yada hiç dokunmayın düş kırıklarıma... söndürün tüm ışıkları... karanlıkları kalsın mahreminde gecenin.... örtün üsütümü... dokunmayın bana..ben; yüreğimdeki sızdan....ÖLÜYORUMMMMMM!!!!
canda canım;canım fundam...adaşım..kalemdaşım!!! sana diyeceğim söyleyeceğim tüm güzellikleri yazssam az olur bu gönül bahçesine.... yüreğin çağlamış bir bir serilmiş....yüreğimin üstüne sanki.... nefesin kalemin..her dem var olsun.. can arkadaşım... çok güzeldi..yine kutladım...hemde yürekten!!
Kayıtlarımı kendim, pröfesyonel araçlarla yapıyorum. Yorum benim için çok önemli Akelog, Bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum. Yanılmadığımı gösterip onore ettiğiniz ve şiiri hissettiğiniz için, sonsuz teşekkürler !
Kutlarım efendim..