Kalpte bir yara ki... Asırların kudreti Varlık günümde…
Ocaksız eyvahlar Mekansız ahlar…
Perdeler gökyüzünü iltimasıyla
Tıkanır yeni bir sayfanın ilk satırları...
Rehavet konar arsızlığıyla Kurşunlanır cümle ber-dâr Ölüm soğukluğunda...
__Ham yaşamak ebedi tekel hayal yokuşlarında__
Gürbüz bir yalandünya Oyundu masiva arayana Öyle ya Ben-i âdem ummanda Fi tarihli gemide kemik yığını Nuh’un yamaçlarında…
Oysa Melül bir libastır nefis Çökerten gönül kubbelerini Kıvrandıkça hakikat Ve ezildikçe tevazunun omuzu Ten rengi başak verir İhtiras …
Halvet der dil us’a İhtilafa düşmeden Mertlik namütenahi zikirde Boşlukta yankıların Yol al hadi kendine Ölüler doğrulacak elbet kabrinden Muştu ver idrakine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mekânsız Yankı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mekânsız Yankı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yunus da tasavvuf şairiydi...diyorum...Belki de bende kusur...Tekrar tekrar okudum ...Evet bazı tasavvufii imgelemler var da...Ama sanatı sanat yapan sadece erbabının anlaması değil ki...Sıradan insanlar da anlatılanı kavrayabilmeli...
Merhaba, Beğeni elbette okuyucunun tekelinde.Şiir yazılır okuyucu kıymet biçer.Burada alındığım nokta beğenmemeniz değil."anlamsızlıktan anlam çıkarmaya çalışmışsın" demişsiniz.Her şiirin bir konusu kurgusu vardır.Burada ki anlatımda dünyanın geçiciliği ve nefsis vurgulanmaktadır.Aynı zamanda vicdan hesaba çekiliyor bulanık sularda..Tasam şiiri imgeye boğmak değil bütünselliği korumak.
Yine siz demişsiniz ki "Nerde şiirin arılık,duruluk,sadelik ilkesi?"Bencesi, yazılan her neyse şiir ,yazı şairin vermek istediği mesajı okuyucu çekip çıkarmalı.Beynimde resmettiğim ,tadını bildiğim yankının adıydı bu şiir.Biraz tasavvuf kokuyor o kadar...'.Herkesin estetiği, zevki ve kabulü birbirini tutmaz'.Bu da benim görüşüm ve duruşum. Eleştiriniz için teşekkür ederim yinede...saygımla.
sevgili Hazal bir göz attım şiirine sadece ve kesinlikle inan bana bu okuduğum en iyi Hazal Karadağ şiiri...
Çok etkliyeci ve kuvvet ihtiva eden özgün imgeler ve batan sona düşmeyen muazzam bir ritüel. Ve kullanılan kelimlerin yerini yadırgamayan ahenkli gösterisi... bu bir paraf sadece tekrar döneceğim kesinlikle...
Halvet der dil us’a İhtilafa düşmeden Mertlik namütenahi zikirde Boşlukta yankıların Yol al hadi kendine Ölüler doğrulacak elbet kabrinden Muştu ver idrakine…
Bir şiir ki; aks-i sedası yürek burdu.