Bir ağustos günüydü, sana vurulduğum gün Aşk yerine dert verdin, bu da bana ders olsun ! Yine de severmiydim, karşıma çıksan bugün Sevmeye tövbe ettim, bu da bana ders olsun !
Yaşlarım sel olurdu, kavuşmak için sana Bir avuç tebessümü, fazla mı gördün bana Çile çektirilir mi, böyle sefil insana Beni el gibi gördün, bu da bana ders olsun !
Ömür boyu kolladım, soğuk rüzgardan seni Bir kötü söz etmedim, incitmedim nazeni Düşünmeden yoluna, kul ettim bu bedeni Kadir kıymet bilmedin, bu da bana ders olsun !
Umutla kurulmuştu, o güzel sıcak yuva Hayallerle süslendi, güneşliydi hep hava Yıktın şimdi dünyamı, ömrüm oldu berhava Gayretimi görmedin, bu da bana ders olsun !
Bundan sonra kim dinler, yığınca dertlerimi insafsızca yok saydın,bütün değerlerimi Kalbimi mezar yapıp, gömdüm kederlerimi Mâbed’i zindan ettin, bu da bana ders olsun !
Nerden bilecektim ki, taştan bir yüreğin var Harap ettin gönlümü, dünyayı başıma dar Hiç bana yar olmadın, sözlerin ile zinhar Yüzümü güldürmedin, bu da bana hers olsun! Birlikte soluduğum, senle son nefes olsun !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
& DERS OLSUN & şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
& DERS OLSUN & şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kadar sitem etme M.Ziya kardeş. Mevla'ya giden yol Leyla'dan geçermiş.Her işi hayra yormak gerek. Mevlam neylerse güzel eyler.Şerleri hayr eyler.O bilinmeyenleri bilen,pişmanlıkları affedendir.Sevgi ve selamlarım sizinle olsun.
Ömür boyu kolladım, soğuk rüzgardan seni Bir kötü söz etmedim, incitmedim nazeni Düşünmeden yoluna, kul ettim bu bedeni Kadir kıymet bilmedin, bu da bana ders olsun !
Sevgili arkadaşım ziya dört tarafı şiirdi dizeleriyin,yüregin çağlamış kalem coşmuş ve sayfaya yazmış,kutlarım......
hep söylerim, aşk ölümcül,sevgi ölümsüz diye... sevmekten vazgeçmek zor ama aşk ya öldürür vaz geçmiş olursunuz ya siz aşkı öldürürsünüz sonuç aynı...ama sevgi kuru çekirdekten orman çıkarır... dersinizi almışsınız zaten.sanırım derse ihtiyaç yok..zaten o dersten çok güzel bir de şiir kazanmışsınız biz de bu kazanımdan müstefid olduk...kutluyorum..saygılar sunuyorum...HŞT
Bir ağustos günüydü, sana vurulduğum gün Aşk yerine dert verdin, verdiğin son ders olsun ! Yine de severmiydim, karşıma çıksan bugün Sevmeye tövbe ettim, buda bana ders olsun !
sayın üstadım yetti bana bu kıta ...buda sana kapak olsun misali gibi..alkışlıyorum satırlarınızı teşekür ederim ederim yüreğinize kaleminize..tebrikler.
Ömür boyu kolladım, soğuk rüzgardan seni Bir kötü söz etmedim, incitmedim nazeni Düşünmeden yoluna, kul ettim bu bedeni Kadir kıymet bilmedin, buda bana ders olsun !