(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geri Dönüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geri Dönüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdiklerinden ayrı düşünce cennette de yaşasa ortam cehennem olur. Bu duyguyu dizelere döken şiirinizi beğeniyle okudum. Kaleminiz daim olsun efendim.selamlar.
Sonsuzluk demiyle paralanmış uhdelerimizin içsel tınılarıyla raks eder gölgeler kendi ekseninde. Sızılı bir yaşamın sorgu odalarında büyür kucağımızda ayrılıklar. Kırkbir yerinden örselenmiş bir öykünün sayfalarını karıştırdıkça aslında hep aşk damlar ve sıkılı avuçlarımıza yuva yapar kimsesiz kırlangıçlar.
Biz hep o ayrılıkların hicaz kentlerinde yaşamıyor muyuz dost, yüreğimizin D/argın kelimelerinden örülmüş kulelerinde. Biz hep o bir tadımlık aşkın dudak arasından geçerek sokulmuyor muyuz göğsümüzdeki hüzzam sevdaların çoban ateşlerine. Biz o ipekten gecelerin şal ekseltileriyle ısınıp, yarin nefesiyle yangınlara atılıp ve sonrasında da o kaktüs yalnızlığımızın çöllerinde iç sızımızı aramıyor muyuz bilinmez bir menzil ateşiyle...
Küssün be usta. O nazlı aşk küsecek ki, biz de onunla barışmak için böylesine üretken olacağız. Bakıver hadi aşkın kapısına, belki savruluyordur saçları o Mayısın dayanılmaz rüzgarıyla..:)))
merhaba güzem insan çok teşekkürler artık yaralarım dikiş tutmuyor kalemin ucundaki kan hayat vermiyor şiirlere aşkla kal ustam yürek yangının hiç bitmesin
merhaba canım kerdeşim çok teşekkürler ama şiir bana küstü sen yaz bundan sonra elim gitmiyor kaleme gitse de kalem itiyor beni sonunda ihanet var her yazının aşkla kal kardeşim
merhaab güzel insan çok teşekkürler ne güzel bir analiz yapmışsınız yüreğinizdeki aşk hiç ölmesin ya da öldürülmesin aşkla kalın hep kurduğunuz düşte bıraktığınız gülüşte kalın
s/izin olsun
ben
cehenneme geri dönüyorum
benden sen g/ittikten sonra
daha da çok sıkıldım hayattan
seni seviyorum demekle
sevilmiyormuş insan
bunu anladığımda
durdu içimdeki zaman
cehenneme geri dönüyorum
artık buralarda duramam
duramam...
Aşk acıyla tatlıysa yaşanır çekilir çekilmesine de itilince insan yama gibi kalmamalı ya hep ya hiç olmalı değilmi dost çınar tebrik ve saygıalrımla