-Öyle bir olsaydı ki, ömre neşen katan halini soran gözlerim olsaydı konuşmadan-
Varlığına muhtacım vuslatın, Sokak aralarında aşk satıcılarına, İplere makara bağlayan kadınlara, İstop diye durmadan bağıran çocuklara, Bir de sana!
Su olup akan yağmurlar düşlüyorum. Kendine aşık gökkuşaklarında, Bir bulut olup aksam diyar diyar, Adını söylesem korkusuzca, Çekirge yesem bir de derdimden, Bir de senin için!
Bağıran işportacının yüreğinde sevdam. Kahverengi ahşapların kokusuna bulanıp, Sokaklarda divanece dolaştığım günlerde, Bir de adına varsayıp, Hasretle öpsem güvercinin yanaklarından, Simsiyah tanesinde bir de senin için!
Tüm göğü ağlatan rüzgarlara mandallayıp kendimi, Alemler gibi dalgalansam gözlerinde her gün, Sallansam saçlarının rüzgarında, Bir tek senin için!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tramvay mıdır nedir gelen? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tramvay mıdır nedir gelen? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yılnadan ve hatta yalandan korkmam çekirgeden korktuğum kadar :)) hayatımda en korktuğum hayvan çekirgedir, onda dikkatimi çekti hemen zaten her yerde kimseyi bulmaz o gelir bulur beni, inan bak :)) sabaha kadar çekirge anılı korkularımı anlatabilirim o derece yani..
sevmem özetle, şahsiyetini ama çokça saygı duyarım kendilerine, korkumdan ötürü :))
teşekkür ederim bu arada..
yorumunuz da en az yazım kadar iyiyidi sayın yazar..
çekirge mi ...
ahh...