Eğer özleseydin, sevseydin litrelerce, alıp okurdun beni gözlerinde bir gece. Uzun olmayacaktı sana o an şarkım, ben olacaktım, hani ben, tanıdığım!
Tam yanına varacekken önünde durmuştum Oysa gelmeden daha ben ellerini tutmuştum Bir garip namus belasıydı sende ki kuşkum Yetişmemiş buğdayında pişmişken ekmeğin Ardındayken metrelerce uzayan gölgenin Daha bir anlamlıydı cebimde ki beş kuruşum.
Ben hatasız bir yalana bilmeden tutulmuştum Cezvem de pişen kahvenin tadı gibiydi suçum Egzotik kıyısında çırılçıplak aşka vurulmuştum Şarkıların en güzel makamı iken seslerin Ruhuma ab-ı hayat kadar lazım iken kevserin Ben seni senden daha yakın, bende bulmuştum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oysa Gelmeden... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oysa Gelmeden... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen karşımızdakine bakmak yerine içimizdeki resmi karşımızdakinin üzerine giydiriyoruz tüm dizaynı da ona göre yapıyoruz belki görmek istemediğimizden belki öyle ihtiyacımız olduğundan belki yalnızlık kotkumuzdan
benliğimin kapılarını zorlarken ruhun ruhum sana soluksuz nefes olsun vuslatın derin izleriyle yoğurmuşken hüda cismimi gözlerinden akan her damla canımın cansuyu olsun..
Bir sevgiler, sevdalar gerçek olsa...
Ben beğendim...