Birkaç teknenin cılız ışığına râmdı balık. İçlerine ay dolan bakışlarda hülyanın peşindeydi. Nerden bilirdi, suyun içinde sırılsıklam, Avcının gözlerinde cinayete niyet etmişliği. Ve bahar kokulu saçlarından örme bir ağla Kaçıncı nasibini beklediğini. Sarhoştu deniz ve içindeki her şey. Bir anda tutuldu gönlünden balık. Avcının yüzünde ince zafer tebessümü.
Yakamozlar çığlık çığlığa karaya vuruyordu. Şimdi çıplak ayakları kumları öpüyordu kadının… Deniz koşuyordu bu ayaklara. “Bir iz, bir iz de benim bağrıma…”
Uzakta fenere daldı leyli gözlerle Deniz de, balık da, ay da, hepsi oraya baktı. İç geçirdi kadın; âh etti, ay harelendi. Sek yudumlanıyordu gece, barakalarda, Radyoda çok eski bir şarkı demleniyordu. Kadın, nihaventin sularında Gönlünü yıkıyordu.
Aşk, tuzlu bir rüzgârla Dudaklarına dokundu inceden. Gözlerini yumdu, Lisanını bilmediği dalgalardan Şiirler dinledi. Ve bilmedi hiçbirinin, Kendi üstüne söylenmişliğini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZ VURGUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZ VURGUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık Olcay öğretmenim...
Bu arada tatil yaklaşıyor, bakarsınız bir tevafuk daha olur :)
sevgiler...