İhlal edilmiş yüreği oyalarken türküler Yol alabildiğince uzun Ve alabildiğince uzak güncelerin tarihlerine sürülmüş Zehir zemberek gözyaşı oyalı cümleler...
Bütün kavşaklar uşaklık ede dursun tali yollara Omurgası bozuk bir düşün umutsuzluğunda susuz Ve uykusuzluğun kanayan damarlarında çıkmaz yolları dolaşıyor iyi niyetlerim...
/Sol şeride saklı bakışların bab-ı esrarında sızlanırken sır saklı hakikatin Es geçemiyor aczi/yetin korku ihtimalleri tali yolları.../
Müebbedim el ense temmuz ortası Solmaya meyilli yaprakların hışırtısı ruhumda gezinirken Direncim içleniyor can yerimden bir gonca….
Kendine kurduğun düşle uyuyor Ve üşüyorsa çiçeklerin Ve mahzenlerinde sancılı hikâyeler duyuyorsa hakikat bildiklerin Göğsüne yerleşen bir katre ezince susma hakkını kullanıp Çığlıklarını emanet etmelisin el değmemiş geleceğine
//Hüznün süratinde nasırlı asfaltlar ve ziftli suretinde daralan yollar kesişen bakışmalar Ve düşünden uyandıran kasislerde ağlamaklı sitemin...//
Ve gözlerimin daralan çemberinde yüreği sılam Hisleniyorken fikrin ketum ağrısı Pış pışlıyor özlemhasreti Tenimin dinmeyen nemine özgü bir avuç inci Tıpış tıpış yürüyor gamzelerim dibine...
Bir ömür kurduğum düşten uyanıyorum siren sesiyle...
Yol alabildiğince uzun Ve ıraklara sesleniyor bakışlarım Bütün şehir tabelalarına iki kişilik yüreğimi karalıyorum tek isim ezberi yürek şehrimde bozup Şerh düştüğüm alnıma ahımı yazıyor içimdeki öteki/m Beri gel susma hakkım Alnımdaki hükme ölümüne biatim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sol Şerit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sol Şerit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yol alabildiğince uzun Ve ıraklara sesleniyor bakışlarım Bütün şehir tabelalarına iki kişilik yüreğimi karalıyorum tek isim ezberi yürek şehrimde bozup Şerh düştüğüm alnıma ahımı yazıyor içimdeki öteki/m Beri gel susma hakkım Alnımdaki hükme ölümüne biatim...
‘Gelecek, el değmemiş geçmiştir.’
Şiiriniz çok güzel.Final muhteşem.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla
hazal hanım, derin anlamların ,çarpıcı tasvirlerin,güçlü anlatımın ve sunuşun yer aldığı çok iyi işlenmiş dizelerinizi çok beğendim.. bence,iyi bir şiir çalışması olmuş.."‘Gelecek, el değmemiş geçmiştir.’" bu cümleniz ise,güçlü bir iddia.. tebrik ediyorum..
Ve ıraklara sesleniyor bakışlarım
Bütün şehir tabelalarına iki kişilik yüreğimi karalıyorum tek isim
ezberi yürek şehrimde bozup
Şerh düştüğüm alnıma ahımı yazıyor içimdeki öteki/m
Beri gel susma hakkım
Alnımdaki hükme ölümüne biatim...
‘Gelecek, el değmemiş geçmiştir.’
Şiiriniz çok güzel.Final muhteşem.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla