-Bana rüyalarınızda görebileceğiniz hayalleri dünyada yaşama umudu yükletmeyin...Bilmediklerim ile boyum uzayın sonsuzluğunda kayboldu zaten-
Şevkatli zaman ekseninde ilerlerken, Pervanelerin akreple raksında, Yorgundu yelkovan. Aşkın hürriyet katlinde; Ölümüydü hep o an.
Vakit artık telaşlı bir akşam üzeri iken, Tahayyül ki; gözbebeğimdi İstanbul. Burnu sızlıyordu Ardı sıra adanmışlığın; Yalnızlığımın. Cigaraya tövbeliydim adamım. Demliğimde tavşan kanı çayım dağılırdı tüm efkarım.
Yine nöbete döşerken isyanım, sağrısında akan hallere bürünürdüm. Şarkılarla meşk ederken gönlüm, Vuslatı düşünürken, Yanıma düşen gölgenin hitabında üşürdüm.
Her gün bu hal üzerine, Tekrardan doğup, Tekrardan ölürdüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çay Tadında Ölümüm...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çay Tadında Ölümüm...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çaya tad veren şeker gibi, iyi demlenmiş duygular dile gelmiş... teşekkürler. Beğenerek okudum. Bu sitede gerçekten iyi şiir yazanlar, iyi denemeler yazanların da olduğunu görmek buraya küskünlüğümü azaltacak gibi...
Mşrf tarafından 5/25/2011 11:26:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mşrf tarafından 5/25/2011 11:26:12 AM zamanında düzenlenmiştir.