Uzun bir nefeste çektim hayatı. GÜlmek istedim, gülmek onunla. Sustum dolunaylı gecelerde, Bekledi gözlerim hep baharı. Masumdum bu halimle, Yazdım adı aşk olan mısraları.
Hiç utanmadan yaşadım, Hiç utanmadan akşamları, Nefes aldım doya doya.
Bİr huzur sandım ölümü, Oysa her gün ölürken Esas huzurdu yaşamak doyasıya.
BU yüzden çektim ciğerlerime, Çektim uzunca hayatı. Dolaştım sokakları. Ve yaşarken doyasıya Hayata mana kattım GÖzlerimden akan yaşlarla.
BÖyle bildim masum günahları BÖyle yaşlandım. Sustum da ayrıca, Konuştuğumdan hep bir fazla.
Çünkü hayatı yaşamak istedim ısrarla. Yaşıyorken tüm zorluklarla, Yaşadığımın adı ızdırap dolu bir bakışa Sonu hep aldanmak da olsa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün ellerini çekerken al al... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün ellerini çekerken al al... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun bir nefeste çektim hayatı. GÜlmek istedim, gülmek onunla. Sustum dolunaylı gecelerde, Bekledi gözlerim hep baharı. Masumdum bu halimle, Yazdım adı aşk olan mısraları. Congratulations
nazlı_cicegim tarafından 5/6/2011 1:57:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gül geç sesim. Hani bana sen öyle demiştin ya ya bide şu büyük harfler yazım hatasımı şifremi birilerine anlamadım ben Bu ara bi nadamet gidiyosun hayır olsun ne diyim tebrik ettim