(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
& İKİ DOST YÜREK & şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
& İKİ DOST YÜREK & şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğruları söyle,yolundan şaşma, Nasihatimi tut,kire bulaşma, Bensiz el yurdunda,pulsuz dolaşma, Eloğlu geçirir,başına bir çul..
Ziya sana yoldaş,bunu bilesin, Dostun hürmetine kaim olasın, Dilerim her zaman,hayır göresin, Yaşamın boyunca,daim hoşça kal. güzel bir gönül birliği kutlarım harikaydı sevgi ve sygıyla...
can dostum tebrik ederim harıka çok güzel dizelerde bır şiir okuudm... yazan o güzel yüreğine ve kaleminize sağlık... kutluyorum sevgı ve saygılaırmla....
Güzel sözler havada uçuşuyor, Dostlar bir olmus, birbirlerini tanıtıyor.
İki dost yürek bulmuş ortayı, Üç, bes hadi olsun altı, pirinç taşı ile, Kurmuşlar mertligın sofrasını.
Öfkeyle oturana yokmuş pilavı.
Eh artık tahammül ediver gurban aclıga, yollamış Ziya elamanı mahir ustaya, Elaman gurban olam sakın yolun şaşırma, Ziyayi yola düşürme, ihtiyaç var ona burda,
Çetiner kendi söyler ihtiyaç olanda, Bir haber sal başın darda oldugunda.
Eee artik buyurun Dostluk mekanına, Daim olsun bir olsun gönüller bu handa.
Saygilarım Tebriklerim her iki üstada ...
Aslan
SivasLiBeLa tarafından 4/26/2011 10:26:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nasihatimi tut,kire bulaşma,
Bensiz el yurdunda,pulsuz dolaşma,
Eloğlu geçirir,başına bir çul..
dosttan dosta güzel anlamlı nasihat beğeni ile okudum
kaleminiz var olsun saygılar