Yıldızlar vuruyor gözlerinin içine Resminde tebessüm gani Mırıl mırıl bıyık altı seslerin dün gibi...
Yeşil bakışların susağında çırpınırken özlemim Sen gittin Bırakıp umutları yalnız başına Katığımdan çalıp seni Gittin… Bir sen daha bulamazken gözlerim Ve yaslanacak omuz yokken viran cihanda Sığamazken zaman mekân içine Dilimde henüz ısınmışken sen özneli cümleler Gittin... Ardına bakmadan Tozu dumana katarak yüreğimin içinde Gittin... Meçhul bağlara...
Akışkanlığı son buldu sevgilerimin Hederim dalgın bakan hüznüne Kıvranmışsın ya çınar eteğine en çok o acıtıyor En çok çınar altında kıvranıyor benliğim Toprak rengi düşlerinde bana da yer var mı? Söyle, Unuttun mu adımı Adım hüzün Adım sen gideli hüzün Ruhsuz bir yanım... Yağmurlu yüzüm...
Kül elenmemiş sığınağımda seherlere küskünüm Ilık bir yel Bir ahraz poyraz Tez aldı cesaretimden seni üzgünüm Bitkinim kederinle...
Meşrebi bozuk rüzgârla mı savaşsam Direği yıkık seherle mi avunsam Yoksa Çabasız uzaklaşsam mı yaşamdan Ne yapsam olmuyor Koltuğumda iki kelime İki hece Baba ve cüda...
Cümleler bîaman Ruhum bimekan Sersefil yanılgılar Buz kesmiş zaman...
Ellerim de dualardan kesikler Dudağımda yeşil sözlü deyişler Toprağın şimdi benim irtifak hakkım Sularım yaşlarımla Sularım özleminle Mirasçınım öyle ya...
Ne melun sıkıntı Ne mühim özlem Vakitsiz sızılar ruhumu saran Aralanan kapılardan geçerken ötelere Bilmedin sen Bilemedin belki de Ardında amansız sağu/m Âmâ’lı gözlerimde çöl oldu yaşam Diken diken büyüdüm... Çığ düştü sessizliğe...
Suretini göğsünden yakalarken, bir anda uyandı zihnim Bir anda kurşun gözlü feryadıma yenildim Bakakaldım geriden Bakakaldım sadece...
İlmeklendi güncelerime Sayfalarca şanssızlığım Sayfalarca yaralı kahkahalar/ım... İhtiyar kasketindenc/an süzüldü bir anda Sesi yankılandı vadilerimde Sızlatma gönlümün lirik ezgilerini Yorgunum artık baba!
Yokluğunla çırpınırken ellerim, kanıyor bak dizlerim Yorgunum Durulmadan sensizliğim Tam şuramda Sol yanımda bir efsun Öfkemi arşınlamakta Çıngıraklı yılan mı? Yedi başlı ejder mi? Bilmem! Bildiğim; Hasretini çekiyorum mezarında derince Zikir demlerimin hünkârı Ruhumun hasret salıncağı Özlem diyarım Acıların en görkemli düğününe katıldım Havar koptu Umulmaz hesaplara kapıldım Zılgıt çekmek bana düştü vakitsiz…
Gittin... Hastayım babacığım Al beni yüreğine Çek derin çukuruna Kül olmak var göğsünde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeşil Gözlü Havar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeşil Gözlü Havar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne melun sıkıntı Ne mühim özlem Vakitsiz sızılar ruhumu saran Aralanan kapılardan geçerken ötelere Bilmedin sen Bilemedin belki de Ardında amansız sağu/m Âmâ’lı gözlerimde çöl oldu yaşam Diken diken büyüdüm... Çığ düştü sessizliğe...
Off Hazalım of :( Neden kızlar her kırılganlıklarında ve her acıdıklarında canları o güven dolu omuzu istsrler? Ve neden kanar sürekli boşlukları? Neden :( Doldurulmaz bu boşluk ve hiç ondurulmaz bu yara can'ım.
..