Çekil hayat başımdan... Ölümü senden mi öğreneceğim. İstemem ,kalsın dedikçe, üstüme gelme. Çekil artık ! Anlamam senin dilinden.
Mutlumusun şimdi...bensiz! Herşeyimden olma bir’im, yağmur sayrılığım, beynimin merkezi, para etmez kuşatmam. Mutlumusun sensiz... bensiz.
Güvendiğim dağlara, karlar yağmaz oldu. Dağı yalnız bırak dediler, öyle yaptım işte...bıraktım. Bıraktım.
Bir kelebeğin, kanatlarına mı yazmıştınız geleceğimi Ne yani...üç gün sonra yokmuydu? Herkes gittiğin de, bir flüt çalar durur, baksan etrafta kimse yoktur, yoktur... Yoktur!
Kefenime sardım umutlarımı metrelerce aldım, anca sığdırdım. Duraksız bir ömür de, göçlere, kavimlere anka kuşu olup, hicretimi seninle tamamladım... Yok isen ,kör isen, sevme o zaman .
Seni tarif ettiler, sevgiye layık dediler, seni bekler ,gözler dediler, özler dediler... Koştum; Hüsran bir yolculuğa çıkarak Dur dediler. Göğsümde akrep gibi sakladığım, korkuya koştum,durmadım. Bu defa söz dinlemedim.
Çekil hayat başımdan... çekil artık... Üstüme gelme ! Aşkın kanununda ihanet olmaz, Yalanlarından ben bıktım. dilinden anlamam dedikçe, üstüme gelme , Öldüm.... Aklımın odalarında öldüm.
Ne çoktun rüzgar gülü, ne çoktun...Tortulu zamanlardan, eksilen her yanımda doldun. Nikotin kokulu gecelerimde, avuçlarımın arasından sisli bir anı gibi kayıp gittin. Rüya gibi... Ve ben bir daha uyumak istemedim.
Çekil hayat başımdan... Beni rahat bırak ! İşte, aklımsız kaldım. Eğildim....ezildim...eksildim. Öldüm ya , öldüm. Ve bir daha asla rüyalarıma dokunma !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIMIN ODALARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIMIN ODALARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Seni tarif ettiler, sevgiye layık dediler, seni bekler ,gözler dediler, özler dediler... Koştum; Hüsran bir yolculuğa çıkarak Dur dediler.''
Suçlu burada gizli. Şiirin orijini bu bölümde uyumakta. Ve, sonrası hüzün işte. Hayatın sevimsiz realitesi bundan sonrası. Yitirilen mutlu anlar... Kaybolan ümitler... Tat alınmayan hayat... Ve tabi ki kaçınılmaz ölüm düşünceleri.
Aslında, burada anlatılan gerçek ölüm değil... Ümit edilenlerin, yaşanması beklenenlerin, olması gerekenlerin gerçekleşmemesi. Bunun sonucunda doğan mutsuzluk esintileri. Ölümle tariflenen budur sanıyorum.
Çekil hayat başımdan... Beni rahat bırak ! İşte, aklımsız kaldım. Eğildim....ezildim...eksildim. Öldüm ya , öldüm. Ve bir daha asla rüyalarıma dokunma !
ÇOK GÜZELDİ DİNLEMEK ZEFKLE DİNLİYORUM...KUTLARIM YÜREĞİNİZİ. SEVGİLER SELAMLAR...
Çekil hayat başımdan... Beni rahat bırak ! İşte, aklımsız kaldım. Eğildim....ezildim...eksildim. Öldüm ya , öldüm. Ve bir daha asla rüyalarıma dokunma !
Dokunma rüyalarıma dokunma hayatıma dokunma yıllarıma Yalnız bırak beni yalnız başıma....
Fon ile süslenmiş bu güzel şiir ve bir okadar güzel yorumla şiiri derinlemesine hapsetti benliğim. Tebrikler diyorum özellikle son kısım çok hoşuma gitti kutlu/yorum.
Keşke orda kalsaydın, o güzel duygularımda, Keşke hiç gelmeseydim, ben sebeplerde bilseydim seni, Keşke hiç gelmeseydin de, sevgisizliğinin senden kaynaklandığını bilmeseydim, Keşke hiç gelmeseydin de, beni canlı canlı ölümlere mahkum etmeseydin.
Etkili şiirini kutlarım. Şiiriniz yazdırdı. Saygılarımla
yine bam telimden okumuşsun yaralarımı yine okutturdun şiir kokan dizelerini yine bana mavilere yorum yaptırdın. hoş olmuş, güzel olmuş ve özel olmuş. şirinliğin toprak olmadan bitmesin, bitanesin....selamlarımla dualarımla......
Ne çoktun rüzgar gülü, ne çoktun...tortulu zamanlardan, Eksilen her yanımda doldun Nikotin kokulu gecelerimde Avuçlarımın arasından sisli bir anı gibi kayıp gittin, rüya gibi... Ve ben bir daha uyumak istemedim.
Çekil hayat başımdan... Beni rahat bırak ! İşte, aklımsız kaldım eğildim,eksildim. Öldüm ya , öldüm. Ve bir daha asla rüyalarıma dokunma !
oy can şairem....buğulu sesin yüreğimi her dinledğimde sızlatıp geçiyooo....geldim şiiri aldım...dinledim ağladım...vede seni yüreğimle alkışlayarak gittiim...canda cansın fundam....sevgimdesinnn
şirin kelebek hanım, hayatın ,sevdaya dair bölümünün gözden geçirilişi gibi şiiriniz..uzun olmasına rağmen başarılı bir şekilde konudan kopulmamış..duygusal bir seslenişle bütünleşmiş olmasıda şiirinizi daha iyi anlaşılır kılmış..beğeniyle dinledim ve okudum.. tebrik ediyorum..
Kefenime sardım umutlarımı metrelerce aldım, anca sığdırdım. Duraksız bir ömür de, göçlere, kavimlere anka kuşu olup, hicretimi seninle tamamladım... Yok isen ,kör isen, sevme o zaman .
Müziği sanki şiirin için bestelemişler...
Ama ben biliyorum senin nasıl titiz çalıştığını şiirlerini müzikle nasıl işleğini ..
Alkışlıyorum..
Öldüm yaa offf o kısımdaki efecktler nasılda müziğe işlenmiş...
Bir profesyonel olarak bana çok güzel ilhamlar veriyorsun..
Senden aldığım ilham ve güç satırlarıma yansıyor..
AMa herşeyden ziyade varlığın ve sıcaklığın eksik olmasın benden o zaman kırılır bu mavininde kanatları.. Senin kanatlarında hiç kırılmasın..
Kendime nasıl dua ediyorsam sanada öyle dua ediyorum.. Hep iyi ol..:(
Sanırım duygusallaştım iyice.. Sana olan sevgimden .. Sana olan sevgimden...
Kalbinin en güzel en yüksek en rüzgarlı köşesinden sesleniyorsun ya fırtınalar gibi esiyorsun kalbimde.
bu hayattan çıkmak istiyorum ben bambaşka bir boyuta aitim dermişcesine farkını farkettiriyorsun..
Hiç susma olurmu sen hep şiir oku bizde dinleyelimm ... relaxing terapiii :)) ruhum dinlendi.. Sevgilerimle...
sevgiye layık dediler,
seni bekler ,gözler dediler,
özler dediler...
Koştum; Hüsran bir yolculuğa çıkarak
Dur dediler.''
Suçlu burada gizli.
Şiirin orijini bu bölümde uyumakta.
Ve,
sonrası hüzün işte.
Hayatın sevimsiz realitesi bundan sonrası.
Yitirilen mutlu anlar...
Kaybolan ümitler...
Tat alınmayan hayat...
Ve tabi ki kaçınılmaz ölüm düşünceleri.
Aslında,
burada anlatılan gerçek ölüm değil...
Ümit edilenlerin, yaşanması beklenenlerin,
olması gerekenlerin gerçekleşmemesi.
Bunun sonucunda doğan mutsuzluk esintileri.
Ölümle tariflenen budur sanıyorum.
Güzel bir şiir...