Lacivertti geceler Yıldızlar ay ay bakıyorken denize Yakamozlar sığınmıştı dalgasında derine...
Falanın aşkı iman Filanın sırrı sergi Benzetmeler Mecazlar Çark döndü Heves söndü Devşirdi dilenci bohçasına yalan hikâyeleri Ganimet yorgun zihin bahçelerinin Tarumar dikenleri...
Kokusu yosun Bakışı küflü Köpüklü deniz ana kenarında tahtadan eski kare bir masa Meltem ucundan kaldırıyor örtüyü Eski bir plak Nuh nebiden kalma Tüm olağanlığıyla anılar çok uzakta Fal bakıyor yıldızlar Kaydı işte El ele düşleriyle Ezgisel kıvrımlarda Tınısı ağır hasta Tınısı geçmişe deva
"böyle mi esecekti son günümde bu rüzgâr Bütün kuşlar vefasız, mevsim artık sonbahar"
Elleri çayır çimen Yanakları gelincik İçsel çığlıklarında Boy verir sevdiceği… Beyaz elbisesinde mutlu melek rolünde Okşuyor sakalını ay dedenin beyhude Kol kola çiğ damlası yanaklarında Dudağında bestesi "mevsim artık sonbahar" Geçmişin kızıl saçına âşık Devir ağır Devir dehşet...
Ürküyor neva’sı!!
İçindeki sızlanma derin dokunuşlarda Yaslı gözleri yaşlı Sessizce fısıldadı “Tut artık bestemizden Çek göğe suretimi Dokun Nagehan’ıma Unutarak yaşar mı insan Olmaz neva/m olmaz Bu düpedüz Aldanma! kırk bir yılın ardından Sessizce çekip gittin Söz vermiştin hani Son nefesini benimle verecektin Sensiz olmuyor neva”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neva'sı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neva'sı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hazal hanım, resimle bütünleşen ve şiirin daha net anlaşılmasını sağlayan başarılı bir çalışma olmuş.. uzun şiirinizde konu bütünlüğünün kopmamasıda ayrıca övgüye değer..beğeniyle okudum.. not: 26 mart 2011 c.tesi gecesi canlı radyo programımın konusu "sonbahar" başarılı şiirinizle örtüşüyor..izninizle programımda seslendirmek istiyorum..saygılarımla..
ılıkyağmurlar tarafından 3/17/2011 10:34:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hem ılımlı, hem tokat gibi bir şiir. Çok etkilendim Hazal'ım, tebrik ederim canı gönülden.