Hani insan ağlamak ister de ; gözlerinden yaş gelmez. Hani gülmek ister de ; yürekden gülmez. Hani birini bekler de ; O hiç gelmez . işte o zaman ölmek ister de ; ECEL GELMEZ....
Hani bazen... bir manolyanın sakinliği gibi susarız
Hani bazen de... deli rüzgarlar gibi eseriz
Hani bazen... mutluluktan ağlamak mı gülmek mi diye düşünürken
Hani aynı anda bir bakmışız ki; hem ağlar hem güleriz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HANİ BAZEN..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HANİ BAZEN..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani bazen... hiç anlaşılmadığını söyleyerek kendini anlatmak için çırpınırken
Hani bazen de ...söylediklerin karşındakinin anladığı kadardır diye kenara çekilir
Hyattan beklentilerin şiirsel bir ifadesiydi. Beğeniyle ve haz duyarak dinledim.billur sesinizle yaptığınız yorum, şiire farklı bir ifade vermiş. kutluyorum.sevgiler.
Hani bazen de... dost aramayı bırak, sen doğru yoluna devam! et o seni birgün
bulucaktır deriz
Hani bazen mavi denizlere dalar hayatın gerçek anlamını düşünürken.... Hani bazende deriz ki iyiki bu güzellikleri görmüşüz ve iyiki sayfanıza uğramışım :) tebrikler yorumla bi güzelleşmiş..
BEN OKUYORUM BİR DOLU KALPİN ATIŞINDAKİ ARMONİYİ, ETİZ KANIZ BASİT BİR ÖLÜMLÜ CANIZ ,AMA VAR YA VAR YA ŞU.. DUYGULARIMIZ; MEZARA KADAR TAŞIRIZ... BEN ÇOKTAN AŞTIĞIM HALDE 35,45 HALA NİYE YAZIYORUM ?SORGULARIM KİMLİĞİME..KUTLUYORUM...ÇOK GÜZELDİ ..
Evet bir çok hatırlatma ile hayata vurgular yapılmış...Çoğaltmak mümkün ama siz en vurucularını yazmışsınız başarılı bir şekilde..Tebrikler... Slm ve sevgilerle.. ESRA
hani bazen....sineğin kanadında ve fil kadar cüsseli ve en yüksek volt elektrik gibi ve çürük bir dal hafifliğinde ve günahla ve sevapla ve bir gün ve bin yıl ve ve ve ve ve ve yaşayıp gideriz.....
bu gece galiba yine maviyim ve maviye teşekkür ettim. selamlarım ve dualarım hepin(m)izle.
Benim çok beğendiğim Hani bazen şiirinin yeni düzenlemesi harika olmuş... Emeğine sağlık. Kalemine sağlık. Yüreğine sağlık. iyiki varsın
Hani bazen.... ahhh anlatımlar ne kadar yalın ve duyglu ... insallah hep tatlı tebessümlerle izleriz.. bu kısm bana iki tekerlekli bisikleti anımsattı. geriye dönüp baktıgımızda hani cocuklugumuza gülümseriz ya.. fevkalade güzel veyerinde bir şiir...
yaşamın oldukça tafsilatlı bir anlatımıydı ve olağanüstü güzel bir anlatımdı. ibret alınası ve dönüp dönüp okunası hatırlatmalarla doluydu. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
işte buda böyle bir şey...tebrikler...