(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm sayfada geçen 3 ayrı yada hepsi tek bir yekte toplanmış makberi çağrıştıran canhıraş feryatlarda edebi derinlikte ama neden ölüme çeyrek kalalardasınız
Bu güzel şiirinize daha önce yorum yazdığımı sanıyorum. Ama göremedim.
Yedi uyuyanların ikliminde Seni uyuyorum bu gece Ölüme yatıyorsun ruhumun döşeklerinde / boylu boyunca… ... Efes'te geçen 7Uyurlar efsanesine göre; adı geçenler 400 yıl uyumuşlar ve bir sabah Kıtmir adlı köpekleri havlayınca uyanmışlar.
Aşkla böyle uzun uykuya dalmak;
Ela gözler ne de yaman Bakar bakar da doyamam Gözlerin gönül aynası Uyur isem uyanamam...
Kutlaırım yüreğinizi güzel şiirinizi...
Şaban Aktaş tarafından 3/3/2011 12:05:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVGİLİ DOSTUM VE HEMŞEHRİM... SERBEST ŞİİRDE SİZİ İNANILMAZ BAŞARILI BULUYORUM, BU HARİKA ESERİNİZ İÇİN SİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM, SELAM VE SEVGİLERİMLE...
İçimin buzullarından geçiyorum Efkâr solukluyor adımlarım Aşkın meşru sancılarından devşirme Tunçtan kenevirler ekiyorum Yedi uyuyanların ikliminde Seni uyuyorum bu gece
Ölmeliyim Puslu bakışlarını bu gece Hüzzam merasimler çoğalmadan böğrümde Karanlığın kandillerinden söner gibi Sönmeliyim bu gece seni Solgun bir is gibi karışmalıyım boşluklarına / aşkın Ve sonra yağmura Toprağa Belki de sana… .................... şiirlerinizi okurken yaşıyorum ... yüreğine sağlık....
fena
ağırladı şiir
...