(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSİMSİZ ŞİİRİMİ YAZDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSİMSİZ ŞİİRİMİ YAZDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çokkkk güzelldi çok akıcı dinlemesine diyecek yok zaten yine harika yorum tebrikler diyorum bu güzel şiir ve yoruma benmde bi isimsi şiirim var yakında eklerm inş.
ŞİİRİN HİKAYESİNİ OKUDUM..HAK VERMEMEK MÜMKÜN MÜ..BAZEN İNSANLAR KAFASININ ARKASINDAKİNE KENDİLERİNİDE İNANDIRIYORLAR..HAKLISINIZ DİYORUM ÇÜNKÜ ZATEN HAYAT BİR KURGUDAN İBARET DEĞİL Mİ..BİZ BİZE VERİLEN ROLÜ OYNAMAYA ÇALIŞAN FİGÜRANLAR DEĞİLMİYİZ ASLINDA..ŞİİR Mİ ?..ÇOK ÇOK GÜZELDİ ELBETTE... VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ
TEŞEKKÜR EDİYORUM DEĞERLİ KARDEŞİM.ÖMRÜNÜN 50 YILINI GURBETE VERMİŞ BİRİSİ OLARAK HALADA DOĞDUĞUM KÖYÜMDEN 650 KM UZAKLARDA YAŞAMAKSA AYRI BİR ACI VE BU GURBETTE SILA ÖZLEMİYLE YANIP TUTUŞMAKTAYIZ AMA YAPACAKTA BİRŞEY YOK DOST.KADER DEDİK SARDIK ŞİİRLERE HARETİ VE ÖZLEM DOLU DUYGULARIMIZI.EĞERKİ ORTAK ACILARIMIZI ANLATA BİLDİMSE NE MUTLU BANA.. SAYGILARIMLA..
Çok teşekkür ederim size. Duygunun yazılanların hissdilmesi güzel. Bu şiiri ilk kez yaptığım bir şey ile defalarca farklı müzikler eşliğinde okudum. Başka yorumumu iyi bulmama rağmen kayıt temizliği ve müzikteki seçimimdeki ısrarım yüzünden bu versiyonunu ekledim. Zaman içersinde değiştirebilirim.Zaman ayırıp dinlediğiniz için sağolun. Saygılar.
Çok çok güzeldi, şiir ve yorum nefis. Hikaye bölümü için dediğin doğru, etkileniyoruz şiirden, birbirimize yazıyoruz işte gerçek gibi. Hayal gücü ve kurgu devrede aslında. Tebrikler, sevgilerimle
canımm sen sakın takılma yazılanlara gerçek dostlar belli olur zamanla ... ben de sen gibi çok çekinceli başladım bu deftere hep izah etme gereksinimi duydum sonra anladım ki ne mutlu bana gerçek miş havasını yaşatırsan böyle algılanır ama en güzel şiir duygusunu barındırandır ve o içtenliği verendir sende de bu içtenlik ve samimi yazılmış şiirler var öyle güzel yaşanmışçasına yazıyorsun ki... sakın kızma darılma isteyen istediğini bulsun öyle yorumlasın canım... sen en güzelini yapmışsın demekki:)) ve devam et canım aynı içtenlikle yazmaya...
severek okudum dinledim yorum da bir harika sevgiyle kal canım
Hep şunu söylerimki neden bu insanlar şiirleri özgür bırakmazlar, bırakamazlar! Şiirler kuşlar gibi olmalı, sadece yazarına ait ama alabildiğince özgür... Tebrikler , çok anlamlıydı.. Tebrikler..Slm ve sevgilerle.. ESRA
merhaba usta öyle yere tek başınana mı gidilir oraya. aşkolsun oynamıyorum ben sen yaz şiirlerini tebrikler aşkal kalın hiç bir şiirin adını koyamaz yalnızlık aslında beyoğlu size şiir yazmış sizin haberiniz yok umutla kal
İsa inan tarafından 2/22/2011 10:36:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
İsa inan tarafından 2/22/2011 10:36:59 AM zamanında düzenlenmiştir.