/tenimde bir ‘sen yanığı’ mümkündür ayaz kusuyor aşk/
yangına oğul veren kentler biliyorum varoş bir mahallenin son nefesinde daha fazla anlıyorum anlatılamayan şeylerdeki ölçülemeyen gizemi cumbalarda kibrit aleviyken aşk poyraz ısırması pusularda kırılgan bir begonvil kefiliyim ben pencereleri batıya bakan ten duvarlarımla yağmura kırıtan dudaklar sürüyorum ve hiçbir su falında çıkmıyor adımın baş harfi alfabelerden söküyorum vurgu(n)larımı
hangi sokağın başında gölge olsam ömrüm durağı diyorum ışıksız beklentilerime uzun bir yolculuğu anımsatıyor perspektif daraldıkça daralan bir (g)öz yanılması ile
bu kentin sensizliğini seviyorum ben her köşede bir çıkmaz düşüncesi barındırmayı ve tüm kadınlarda seni bulamama olasılığını aynalara göz verdiğim zamanlarda söz hapsinde tutuluyorum içimdeki sen tarafından…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söz Hapsi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söz Hapsi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gocuğunun içinden yokluğunu gizlemeye çalışan onurlu bir talebenin hayata karşı takındığı tavırdan doğuyorum bedenine. gariban damlarından sela okuyor sevda. duy işte; Bilal'im Habeşim sana..
ve tüm kadınlarda seni bulamama olasılığını......bu mısra veciz gibi çokca orjinal olmuş....onun dışında sanki anlatılmak istenene odaklanılamamış....gerçi bu ilham meselesi....hani o an öyle gelmiştir ve yzılmıtır...ben ilhamın işlenmesinden yana olduğum için genellikle ve çoğunlukla bu eleştirileri yapıyorum şair arkadaşlarıma....ama kaleminizin kendine has bir duruşu ve teknik anlamda kendini göseteren bir hissiyatı var....ya da bir kaç kere onkununca çokça anlam çıkarılacak derinliği olan bir şiir ama ikinci kez nadiren okurum bir şiiri....ilk okuduğumdaki ilk anlamı kaybetmemek adına....sizin şiirlerinizde birden fazla okunması gereken içinde anlam çözümlemeleri olan şiir yapısına benziyor....vaktim oldukça diğerlerinede bakacağım....saygıyla...
Cumali Çorbacı tarafından 5/10/2011 8:24:19 PM zamanında düzenlenmiştir.