MERHABA HAYATŞiirin hikayesini görmek için tıklayın En doğrum,
En duygulum, En masumum, En güzel sözlerim, En dinlerken hissetiğim, En heyecanlandığım, En içim,en benim, Eklemeye kıyamadığım. ’’ Merhaba Hayat ’’ Hayatın insana cevabı olmayacak mı ? Olucak tabi ! ’’ MERHABA İNSAN,açtım tüm kilitlerimi ’’ diyecek ... İKİ KARDEŞ ŞİİR ....Merhaba Hayat ’’ ’’ Merhaba İnsan ’’
Merhaba hayat, aç kilitlerini !
Çok mu beklettim yoksa Farkındayım biraz geciktim ama Sen telafisini yapacaksındır Sana güvenmesem çıkarmıydım bu yola Hiç bir şey için geç değil diyen de sendin Her güne, yeniden merhaba dedirtten de sen! Biten bir acının ardından Yeni kapılar açan yine sen Mühürlemezsin kilitlerini, Seversin yaşama sevincini Bitmez gururunda, gizli bir sevecenlik, Kucağın yine sıcaktır Kapının ardındaki oda oda sakladığın yeni yaşamlar Kim çok isterse, ona vereceksin, teklifsiz Kasıntısız, en cömert halinle, gülümseyeceksin Yoksa; kim yaşardı onca kederin zorun üzerine Kim az istedi de alabildi parıltılarından Hep çok isteyen kazanmadı mı ki bunca zaman? Her parıltın için ne tehlikeler atlandı Yeniden güneş doğsun diye,yeniden ay çıksın diye Gökkuşağının altından geçmek için, El ele vermedi mi bir kaç hınzır çocuk Yarın denemek için ümitle, Sanki bir sonraki yağmurları beklemediler mi ? Hiçbiri unutulmaz, senin renklerinin cümbüşünde Her rengin için nice savaşanlarımız olmuştu, Diyorum işte sana, yine savaşına hazırım Merhaba hayat, aç kilitlerini ! Kurşunlarına hazırım kayıplarım olsa da, Çok merak ettiklerim var Görmek istediklerim Belki hep çok istediklerim, ertelediklerim Az mavinden alırım,az lacivertinden,çok değil, Hazırla hadi istediklerimi Oyun bozanlık yok,unutma ! anlaştık bak; Geciktin de me sakın, ölürüm şimdi ! Hem benim geciktiğim kadar sen de geciktin, Biliyorsun suçun yok değil, ama unuttum gitti Sanki sen de hiç üzmemişmiydin beni Bak işte, yine seviyorum seni . Al morumdan,al siyahımdan derken; Pembe,mavi yeşili sonlara bırakmıştın Gördün mü; sen de az suçlu değilsin hani Hadi şimdi yardım et;affettim ben çoktan seni Ne olur sen de affet bu gecikişimi As gökyüzüne görmediğim o sıcacık renklerini Biraz yeşilinden, biraz mavinden alıp Odalarından kiralamak için Sıcacık koynuna,geliyorum işte Merhaba hayat, aç kilitlerini !
|