Merhaba insan! beni unuttun sanmıştım çoktan kapılarım her zaman sana açık yeter ki kilitlerini paslandırma elimden geleni yaparım o zaman...
Gecikmek için ölmen gerek, kıyamam ki sana her gün bana ümitle seslenişin olmasa mühürlerdim o zaman tüm kilitlerimi sen beni öyle çok sevdin ki bazen sonsuz olanı da unuttun arada kulağını çekmedim değil hani !
Biliyorum kırılmazsın hepsi iyiliğin için renklerim aldatmasın seni sakın ola ki arada siyahın içine beyaz da atarım bak her zaman göremezsin belki,ağlarsın !
Ama inan ki hemen gökkuşağın hazırdır yağmur bitimi, bütün renklerimi yayarım üzülmene gelemem ki,sevgi dolu gözlerin çok istediğini anlayıp, kucağımı sıcak tutarım hınzır gülüşüne bakıp, hediyelerimi yollarım...
Belki bir gün, sevdiğinden aldığın bir öpücükle belki bir gün ,babanın aldığı o minik düdükle ya da kimbilir; kucağına aldığın bir bebekle...
Ümidinle, koynumda hemen uyumaya dalarsın unutursun ağladığın, gökkuşağı öncesindeki geceyi hepsini unutursun kederinin, savaşına dalınca kurşunlarım gelse ne yazar, yine toparlanacaksın...
Demiştin ya, daha çok görmek istediklerim demiştin ya, belki en çok istediklerim,ertelediklerim hepsini çoktan hazırladım, sen yeter ki bana yetiş pembe de senin mavi de senin yeşil de...
Tut, şu yıldızlardan atacağım kuyruklu olanı ve sakın bırakma, mühürlerini sökecek kilitlerin oda oda mutluluk,renk renk yaşamlarım çok hem de çoğunun tutulmuşluğu yok astım gökyüzüne parlayan şimali,haleyi gireceğin bu yolda, ışık tutacaklar sana...
Hadi, samanyolu çok uzun, acele etmelisin hele şimdi asla gecikmemelisin ! anahtarın elinde tut şu ipin ucunu endişelenme,biraz ben de çekeceğim seni sen sevdin de ben az mı sevdim sanki seni bekliyorum işte MERHABA İNSAN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERHABA İNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERHABA İNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İbrahim Sadri ile dinledik şiirini bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum Hemşehrimin...Kıskandı seni.. Bende güzel bir insanın sesini duyurduğum için gururlandım..Daim ol güzel kalem ...güzel insan Saygıyla...
Güzel espriydi...:) Hele de, bu kadar eski bir şiir kaydımın altına yapıldıysa. İbrahim Sadri şiirleri, en sık ve en beğenerek dinlediklerimdendir... Kemah-li size, hayırlı cumalar dileyerek çok teşekkür ederim..
merhabi siir yurekli kardesim dunyada insan olmasaydi dunya neye yarardi diye dusundurdu siir ama insan olmak yetiyormu insan gibi yasamaya o da ayri bir soru tebrik ederim elerine saglik saygilarla...
Hadi, samanyolu çok uzun, acele etmelisin hele şimdi asla gecikmemelisin ! anahtarın elinde tut şu ipin ucunu endişelenme,biraz ben de çekeceğim seni sen sevdin de ben az mı sevdim sanki seni bekliyorum işte MERHABA İNSAN!
Merhaba insan,merhaba umut,merhaba sevgi..merhaba tüm dünyaya ve kainata. Yaratılanı da severiz,yaratanıda.Ama en büyük değer sevgiyi üreten yüreklerde..Ona sımsıkı sarılmak gerek ve hayat ne kadar acıda olsa yaşama sarılmak gerek. Güzel şiirin beni nerelere taşıdı.Var ol, can şair
"Merhaba insan! beni unuttun sanmıştım çoktan kapılarım her zaman sana açık yeter ki kilitlerini paslandırma elimden geleni yaparım o zaman..." Duygu, estetik, teknik...Böyle güzel bir uyum, bu kadar kolay nasıl sağlanır. Demek ki Şirin kelebekler ancak Funda'lar da hayat buluyor... Kutluyorum.
her zaman ki gibi methiyeler yazılası dizeler ve seslendirmenin güzel ahengi.kaleminiz yüreğiniz ve siz daima var olun ki bizde sebeplenelim güzelliklerinizden. selam ve dua ile......
Hadi, samanyolu çok uzun, acele etmelisin hele şimdi asla gecikmemelisin ! anahtarın elinde tut şu ipin ucunu endişelenme,biraz ben de çekeceğim seni sen sevdin de ben az mı sevdim sanki seni bekliyorum işte MERHABA İNSAN!
ALLAHIN KAİNATININ TEMELLERİNİ SEVGİ HARCIYLA ATTIĞINA İNANIYORUM VE DÜNYANIN HARCI SEVMEK, İNSANLARIN BOYNUNUN BORCU SEVMEKTİR DİYORUM... SEVMEK EN GÜZELŞEY...ŞİİR DE ÖYLE...SEVMEK ÜZERİNE NE YAPILSA O EN GÜZELDİR...TEBRİKLER VE DE SEVGİLER...HŞT