TİMSAH GÖZYAŞLARIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın kLİBİ İZLEMEDE________
www.youtube.com/watch?v=gdT-Sz7DrWw Bir Şirin Kelebek tasarımıdır...Sözlerimi bazen müzik eşliğinde dans ettiririm . Buna örnek bir çalışma Timsah Gözyaşları, Tüm dünyaya çok kızdığım bir anda, belki 5 dakika da, hızlıca ,durmadan yazdım. Kimi dünyadaki aşkı yaşar, tünelde kaybolup; Kimi öbür dünyaya olan aşkını yaşar dua çiçeğini sulayıp... Sonsuz aşkların özünü bildiğimizdendir ; bugünkü timsah gözyaşlarımız.. Yokoluşları anlattım. Nedenlerini sorguladım. Mutlulukların çıkış noktası olması ümidiyle, mutsuzlukların sırrını yazdım. Yarınların dün de kalışını yazdım... Herşeyin başı dua ... Biz dua edip ellerimizi göğe açtıkça önce tomurcuklar açar ... Kabul olduğunda çiçeklerini verir ... Suyu ise dua etmektir ...Gecikmemeliyiz ki solmasınlar ... Gecikip dileklerimiz olmadığında akacak tüm yaşların adı da Timsah Gözyaşlarıdır... Düşündüm; Acaba sır kuşları nasıl öter diye ... ve buldum: ___ ’’ssshayaaa’’ O kadar çirkinliği susarak, acıyla taşırlar ki haya edip,utanırlar... Diğerlerinin yorumunu size bıraktım...
(Şirin Kelebek) |
Tünelin sonunda kamelyalı mezarlık
Manolyalı sarhoşluk
Hadi! göğe açılsın eller
Dua çiçekleri solmadan....
Çok güzel yüreksesin şiirin kutlarım...
Çok güzel anlatım aynı keşkeler şeytandan dolma...Sevgiler Selamlar...