Kime sorsan imtiyazlıdır aklımın topoloji üçlemesi, Yarını olmayan kaleme küsmüş yalpalamalarda. İyilerim ve kötülerim sevişir yalnızlıklarında, Kulağımı çeker ömür muallimlerim. Lakayt masalını yazar hep kalemim. Sehiv secdesini yapamaz rehine duygularım. Periskopum göremez, Kördür görmek için aklım. Hangi halete sokabilirdi ki beni ukala dalgınlığım? Mizacında rüya gördüğün bilinçaltıdır, Dere tepe düz kalmış yaşlı sokaklarım.
Nefesimi nefesine kattım,nefesimi kanattı bana uzaklığın, Selamını aldım karamsarlığım,tüketti beni yaşadıklarım. Masalımı dinlemeni istedim,uykularımda sana ısındım, Engin sözlerimde koca ayaklı kirpikleri ile rüyana daldım.
Canlı cenaze sözlerim,daldım ve yandım. Kelimeler fuzuli,ben yine sana muhtacım.
Haykırış değildir siteminde kalmış mükerrerlik. Hep asil benliğimdir insan oldukça çekimliğim. Sağanak sevgisinde boyanır sindikçe sevgim. Hortlayan beyin tantanalarında salgılarım. Kahkahalarında vitamini koyarım kasetine. Boyum uzun değildir;yine de yetmez yorganım. Şekvasını çarmıha gerdirten hecelemelerimde, Itır ıtır kokar Hindistan’dan çalınmış makamım. Soluklarında tayların koşusudur yazarlığım. Atar tutturamaz,ünlüdür çiğ kelimeleri harcamalarım.
Nefesimi nefesine kattım,nefesimi kanattı bana uzaklığın, Selamını aldım karamsarlığım,tüketti beni yaşadıklarım. Masalımı dinlemeni istedim,uykularımda sana ısındım, Engin sözlerimde koca ayaklı kirpikleri ile rüyana daldım.
Canlı cenaze sözlerim,daldım ve yandım. Kelimeler fuzuli,ben yine sana muhtacım.
Bilirim;kuralsızlığım kurallı yaradılışıma ters, Bıkar vicdanım hep,nefsime der ki:’Yetti kes!’ Bazen de vicdanım firaridir,düşer içime o ses. Yumruğumda arlanan tasam şikayeti kesmez, Parmaklarım limanında ilimsiz beyinle gezmez. Vicdanım hürdür fiyakasında,kuralıyla esmez. Bir geri adım daha atar,ama çarkım teklemez. Kendini,kendinle boyatmış benlere acırım, Yüreğim gamzelerden akar,alakam bitmez. Hekimim kendi depremim,ellerimde donarım. Umursamaz kokana düetlere çocuklarım. Kuşkularımda saçlarıma karlarım tükenmez.
Nefesimi nefesine kattım,nefesimi kanattı bana uzaklığın, Selamını aldım karamsarlığım,tüketti beni yaşadıklarım. Masalımı dinlemeni istedim,uykularımda sana ısındım, Engin sözlerimde koca ayaklı kirpikleri ile rüyana daldım.
Canlı cenaze sözlerim,daldım ve yandım. Kelimeler fuzuli,ben yine sana muhtacım.
Bazen de acıya selam veririm,tanır beni kendisi, Tel örgülerimi keser,umutlarımı akıtır merhameti. Uykularımda düşsel bir vurgun kalır ürkek adı. Dolar yüreğime,dolduğu gibi herkese sığlığı. Haydutluğunda vefamdır bayrağıma dik duruşum, Marşımda umut besletirim;anlamaz kapı komşum. Hayırdır der geçer sokağımda ki dost simalarım, Yanılgılarda sanık olur felçli,yitik arkadaşlarım. Sevmesem de kendisini anlatır her şeyin gerçeğini, Bildirir bana,önde gülen,arkada konuşan iblisleri. Duruşma saatimi söylemez,küstürmez umuda beni. Sakallarımı kesmek istemese de,söyletir kerizleri. Yemeğimde kuruyan yaşlılık masalları bitirdiğim de, Düşenin dostu kaçarmış,yaşatır yaşlı melekleri. Bilmezdim hiç,öğretti bana zulasında ki gayreti
Nefesimi nefesine kattım,nefesimi kanattı bana uzaklığın, Selamını aldım karamsarlığım,tüketti beni yaşadıklarım. Masalımı dinlemeni istedim,uykularımda sana ısındım, Engin sözlerimde koca ayaklı kirpikleri ile rüyana daldım.
Canlı cenaze sözlerim,daldım ve yandım. Kelimeler fuzuli,ben yine sana muhtacım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(Altı Harf)Ben yine sana muhtacım.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(Altı Harf)Ben yine sana muhtacım.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.