(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
büyülü melodiler insan üzerinde etkisi pek çoktur başka boyutlara taşınırsın herşey tarih olmuştur artık nerde olmak istersen oradasındır anlatım çok güzeldi konusunuda beğendim tebrikler şair
"Yüzleri asık kaldırımlar geçiyorum / semazen gibi açarak kollarımı / kalbe sükût vuruyorum Sen sakın susma Kitaro / vur melodilerin kalbine usul usul / dönsün dünya tersine tersine...
Biliyormusun Sen çaldıkça / dehlizler açılıyor / ve Zamanın hurdalıKlarında annem ile konuşuyorum… annem ile..."
bu sayfa ne çok şiir.. kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız değerli şair Abdulkadir dost..:) sevgim saygımla hep selamlar...
"İç huzuruma kavuşmamı sağlayan olay, doğduğum şehirden kilometrelerce uzakta ve de ona kesinlikle benzemeyen bir başka ülkede, mesela Kalküta�nın herhangi bir sokağındaki bir dilenciyle eşit olduğumu farketmemdir�."
off yaaa ABDÜLKADİR... inan şiirlerin beni hasta ediyor desem yeridir.. yani hadi bir bayan yüreğinden gu kadar güzel imgeler çok gördüm bu sitede ama bir erkek yüreğinden bu kadar güzel hissedişlerin bu kadar güzel imgelerle sunuluşu müstesna.. hele birde bu hissediş bir anne ye ile söyleşi olunca bir başka hüzün işledi içime.. genelde kutluyorum sözcüğü kullanmam ama seni KUTLUYORUM. emeğin daim olsun sevgilerimi bıraktım sayfana.
Şiirde imzanız çok net şekilde görülüyor,okunduğunda size ait tarzınız,farkınız çok belirgin.. Bu da okuyana ayrı bir haz veriyor..Şiir finalinde Kitaro'nun ruhsal dinginliğini annenin ruhsal besinliği ile bütünleştirmeniz harika olmuş..
ana başa taç imiş her derde deva imiş,yüreğğinize sağlık,ne kadar büyüsek illa içimizde bir çocuk ister eril ol ister dişil illa bir ana kucağı,gözlerinden ellerinden ,ay yüzünden öpülesi anamız,analarımız,beğenerek okudum
Her dara düştüğümuzde yorarız
Annelerin o melek kanatlarını :(((