...güneş söndüğü vakit el ayak çekilir kentlerden ve insan büyür ve insan büyür ve insan büyür ve insanlar ölür binbir yü(re)k ile...
uzak kederlerin büyülü sürgünü dilinde ağıt, ellerinde kına oyy sevdası zulüm, gözleri kor düşleri uçurum, kalbine çığ düşmüş kadın kalbin sarmaşık gibi ömrüme dolanmış kalbin kalbime dayanak kalbin kalbime sığınak asya!
bir sana mı uzaktı yollar bir sen mi geçemedin sırattan bir sana mı pusu kurdu bu zalim dünya kin kusuyorken bir vefa avlusunda dostların yarı yolun ortasında ve kalleşliğin tenhasında mı bıraktılar seni
sığ sulardan derinliğime in beni bul! şimdi bul beni! bakılmamış tenhalıkta bul unutulduğum yerde bul beni çokça bir zamanın yamacında avucumuza bıraktığı boşluktan yakala dünden sonra, düşten geriye yarından önce, bugün bul beni! bugün asya!
savunmasız savunmalar biriktiriyorum ikimize acısı/sızısı yok kırık dökük yalan izlerin bugün acizim asya, bugün yaralı üvey bir yara edindim bugün yarın(a) evlatlık vereceğim cümleten sözlere sığınıp kara çalacağım hasreti bugün beni bul asya, bul beni!
c/esaret dediğin ucu paslı bıçak tetanozdan öleceğiz görmüyor musun sen de cesaret, ben de esaret beni bul yinede asya, beni bul! işte tam orada unutulduğum yerdeyim...
örtbas etme yaralarını kanın dondu, bırak çözeyim çözüleyim asya! daha sağlam sözler kolluyorum ikimize inan cehennem zebanileri üşüşmüş yakamıza, bırakmıyor bahara salmıyor fitne fücur! iki yakasını birleştiremiyorum sevdanın
bir duvar ördüler gözlerimin önüne yıkamıyorum! yıkamıyorum! yıkılıyorum asya! anlam veremiyorum bu düzene kimsenin kimseye faydası dokunmuyor aşk’a da inanamıyorum yoksa inanayım mı sen söyle asya!
ben bu karışık coğrafyada tek başıma ben bu kurtlar sofrasında bir başıma kana kana iç(e)mezsem zehri şerbet niyetine sabahı sabah eder de geceyi yormaz mıyım asya! geceyi yorgan bilip serince üzerimize gündüzü bize küstürmez miyim asya!
hadi gel kendini bırak, beni de alma koy bizi şuraya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam veremiyorum bu düzene Kimsenin kimseye faydası dokunmuyor Aşk'a da inanamıyorum Yoksa inanayım mı sen söyle asya
Kentler büyüdükçe insanlar daha yalnız...daha çaresiz...ve daha güvensiz..... Aşklar çıkar ilişkilerine dönüşmüş.....her şey çürümüş..... Sevgili Fulya yine çok güzeldi.....Ben de alışkanlık yaptın....yürekten kutluyorum.
gücümün yettiği yerde ve yetmediğinde de dualarımın adresinde varlığın hemm içinde hem dışında kaybolduğum boşluk büsbütün...işte o senin varlığın var ederken yok olduğum eşsiz duygu sen ben de tükenmeden ben sende yok aolacağım ki bu en güzel...
sanki bir tığ ile boncuk örer gibi ışık ışık alınteri gibi özgür ve haklı bir şiir yüreğine sağlık şair
Kimsenin kimseye faydası dokunmuyor
Aşk'a da inanamıyorum
Yoksa inanayım mı sen söyle asya
Kentler büyüdükçe insanlar daha yalnız...daha çaresiz...ve daha güvensiz.....
Aşklar çıkar ilişkilerine dönüşmüş.....her şey çürümüş.....
Sevgili Fulya yine çok güzeldi.....Ben de alışkanlık yaptın....yürekten kutluyorum.