Şimdi geceyi karanlığına teslim eden Yoksul güneşin Kör edilmiş baskın arzularına bağıslanmıs Avaz avaz çığırtkanlığında üşüyen kuşluk vakti Dualarına emanet Hayat…
Esir hurilerin Cennetinin Kapısında bekleşen şehvet yangınlarında Soluğu tutukluk yapmış Hevesler… Büyücü şaşkın Başını eğmiş bir yığın kul çözümsüz rüyalarında Küfür yağdırıyor…
Uzanıp tutamadığımız dünler avuçlarımızda Kar tanelerince…
Kendini affetmeyi erdem sayan Sıradan insanlar Tanıştığımıza memnun oldum Siz sevişince hala sabun kokuyor sokağın uyanmaya hevesli pencereleri… Tütün sarısı perdelere dokunuyor önce güneş Tutkulu aşkın şarkısını patlatıyor bacadan çıkan duman Benim hala Sarışın umutlarım inat inat Bekle diyor içimde bozmaya kıyamadığım Bir darağacı eskisi Rüzgar dokunuyor dudaklarıma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRADAN VE ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRADAN VE ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıra sıra düzülenler arasında bulamaz kendini insan 'ben neredeyim sıram nerede?' diye bir sorusu vardir elbet işte o an: sadece kendine sorabilir bu soruyu..
hiç bir 'filistin askısı' acitmaz insanin kendi kendini sorguladiği an kadar..
sen katar katar gidersin ben, 'kurtalan ekspres'im' demiryolcu dilinde '17 katar posta treni' derler sen bilmezsin..
bildiklerin,bindiğin dallar olsun istemem düşünce yere incinme...................................