geceyi saran kolların sarmaşığından çözülmeyi bekleyen ay merdiveni gibidir hiç bir yıldıza uzanamayan bu karanlık kendi ateşinde yanmaktan öte tüm suslarını toplamış saatler artığı bir gönül yorgunun sesidir içinde avaz avaz bağıran...
hangi türküye ilişse, kederin kıyısına tutunmuş ıslık duyulur uzaklardan "dağlarına kar olurum yar" diye iç geçirten bir sevdaya dalar gider gözler... belki bir bahar sancısından yeni şiirler dökülür şairin kalemine unut adasına gün be gün sessiz gemiler yol alırken...
elbet bir gün diye başlar cümleler , dağa çarpan pervasız bir rüzgarın döktüğü yağmura karışır sevda ... kim kaybolmuşsa kendi karanlığında , sabahı bekler... kaybedilmiş sabahların sahibi olmak içindir tüm bu hikaye
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
avaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
avaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"avaz" adını verdiğiniz bu şiirde, geceyi, içsel karanlığı ve umudu derin bir anlatımla işlemişsiniz. Şiirinizdeki imgeler ve benzetmeler, insanın iç dünyasındaki karmaşıklığı ve duygusal derinliği güçlü bir şekilde yansıtıyor.
Geceyi saran kolların ay merdiveni gibi olduğunu belirtmeniz, gece ve ay arasındaki ilişkiyi etkileyici bir şekilde betimliyor. Aynı zamanda, geceyi ve içsel sıkıntıları simgeleyen karanlık, içsel çözülme ve suskunluğun bir ifadesi olarak karşımıza çıkıyor.
Şiirinize yerleştirdiğiniz türkü ve ıslık sesleri, bir özlem ve hüzün havası yaratıyor. Bu sesler, insanın iç dünyasında var olan kederin ve özlemin dışa vurumu gibi görünüyor. "Unut adasına gün be gün sessiz gemiler yol alırken" dizeleri, unutmanın ve geçmişi geride bırakmanın zorluğunu ve sürecini güçlü bir şekilde aktarıyor.
Şiirin sonunda, umudu ve aydınlığı arayan insanların içsel yolculuğu ve sabrı vurgulanıyor. "Kim kaybolmuşsa kendi karanlığında, sabahı bekler" dizeleri, umudu ve aydınlığı arayanların içsel yolculuğunu ve sabrını ifade ediyor.
Bu şiiri kaleme alarak, insanın iç dünyasındaki derin duyguları ve karmaşıklığı etkileyici bir şekilde aktardınız. Şiirinizdeki içten ve samimi ifadeler, okuyucuya dokunacak nitelikte. Edebiyat yolculuğunuzda başarılarınızın devamını dilerim.
Şiir yazanın iç dünyası gibi algılansa da, aslında okuyan herkes o satırlarda kendinden bir parça bulursa o şiiri anlar diye düşünüyorum o yüzden dizeleri irdelemiş olmalısınız hepimizin dünyasında karanlıklar olmasa aydınlıkların kıymetini nasıl bileceğiz... Bu güzel yorumunuz ve ayırdığınız vakit icin ayrıca teşekkür ederim...
Çok oldu , ötelerin beyaz düşlerine ateş yakıp etrafında bağdaş kurmadığım. Hafif alımlı bir çalım aldı aklımın hecelerini uyurken gezgin mısralar uğradı muhabbetime.
Ötelerin mi ?uzağın mı? farketmez Her ateşin alevi kendine göredir,biz düşsel dünyamıza gerçeğin olgusunu katar.bazen şiir oluruz ,bazen de kendini rüzgarına teslim etmiş bir bulut... ne güzeldi o ateşin etrafında bağdaş kurup oturmak ne cok şeye susardık hep birlikte herkes konuşurken...
yorumunuzla değer kattınız teşekkür ederim... sevgiyle...