Okuduğunuz şiir 30.1.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
TÜTÜN KÂĞIDI AŞK
Güzel gülümsüyorsun hayat Sabahını alıyorum senden ödünç , yürüyorum ezilmişliğine…
Sen çıkıyorsun Ömrümün geri kalanı dökülüyor önüme Saatlerin geri kalma vakti olsa diyorum Mesela Ben kendi kilitlerimi kırmış olsaydım ve sen hiç çat kapı dalmasaydın Son bahara… Aklımın ucurumlarından atlardım elimde elinin ıslak hikayeleri Kapatırdık dünleri Yarınlara ısmarlardık mutluluğu, Gelirken tuz çalardık Geçmişin sürgün mavisi gözbebeklerinde Esir kalan düşlerime...
Şimdi aşkın arka sokaklarında yaşanıyor hayatlar Ne ilk sevgili ne son nöbetçi bekliyor mabedini yalnızlığın Bir bir tükeniyor Tütün sarması ince kâğıtlar gibi tutuşan arzuların dumanı Bir şarkının son nakaratında tükeniyor aşk…
Ve Sen geliyorsun Gülüşüne yandığımın diyorum Bir sevda türküsüne kanıyor içimde kalan son tebessüm Çıkarıp asıyorum Zaman gölgesini boynumdaki halkadan
Güzel gülümsüyorum hayat Soyunurken gecenin insafsız hoyrat ellerine…
YILDIZ
"Edebiyat defteri secki kuruluna ,siirime elestiri ve begenileriyle eslik eden herkese ve okuyarak yüregimdeki ilmegin bir halkasini benimle birlikte paylasan tüm üyelere cok tesekkür ediyorum"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜTÜN KÂĞIDI AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜTÜN KÂĞIDI AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum Yıldız gibi Parlak şiirinizi. .............. Ne güzel sözler. Ne hoş satırlar. Tutarlı, duyarlı ve anlaşılabilir imgeler. İşte ŞİİR dedim. Teşekkürler, selamlar
Şimdi aşkın arka sokaklarında yaşanıyor hayatlar Ne ilk sevgili ne son nöbetçi bekliyor mabedini yalnızlığın Bir bir tükeniyor Tütün sarması ince kâğıtlar gibi tutuşan arzuların dumanı Bir şarkının son nakaratında tükeniyor aşk…
TÜKENİR Mİ AŞK..
Her veda bir merhaba ya gebe değil midir..... Durur ansızın gözleri gözlerinde bir daha bir daha doğarsın küllerinden...
hep güzeldir, karşılıksızdır hayal patlıcan yokuşunda İzmirin, sevdiğimde bir yalan seviştiğimiz günler kenarda köşelerde zaman rüzgarlarıyla oluyor her gün bir yanım talan
hiç bitmez mi sanırsın, bir nehir gibidir aşk kah delice çoşar kah kırılır düzlerde ölümlüdür içinde dolanan anaforlar kibrit çöpünden teşkil, gemide çocukluğum var
yaşanmışlık ölüdür yaşanacaktır umut hergün yazılan yazı,solup gidiyor kağıt dönmeyeceğine göre, neden böylesi ağıt bir daha doğmaz artık dün gördüğün güneş ay sonsuzluk içine bakın ne çok izlerimiz var
Sevgili Yıldız .. Dupduru, tertemiz,yıldızlı nehir gibi akıyor şiirlerin...
munır tarafından 1/31/2011 12:29:24 AM zamanında düzenlenmiştir.