Okuduğunuz şiir 12.12.2023 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
bir avuç kül tortusu
eski bir hikayede yolcu olmak meselesiydi tüm detay düğmesi kopmuş bir göğüs iliğinin çaresizliğinden bakıyordu gönlü dünyaya öyle mahçup ve bir o kadar hevesli ...
karakışa meydan okuyan bir papatya serseriliği idi her hece ve malum ayaz, karanlık ve daha binlerce bilinmeyen ülserli korkular uykusu kaçan bir yılan sinsiliğine kucak açan sarmaşığı boğarken cümleler minnetsizliğin azametine sır dökülüyor diye başladı o efsane...
üç vakitten bahseden bir kahve falından çıkmıştı belki de bu son umut uzun bir yol vardı gidilecek, belki yarın belki de yarın kaçkını bir dünün hevesiyle...
-bekle ki içindeki kemirgen düşlerini öğüten değirmen yıkılsın ağır dönen çarkının içinde zaman suçlu ve herkese sağır kalsın-
komşu keder üç defa vurdu kapıya kapı irkildi o kadar alışmıştı ki bu ıssızlığa yüzünde sandık çeyizinden bir kaç iz taşıyan o sararmış gülümseme öykündü kayıplar hanesine yazmıştın onu, hatta eski bir şarkıya nakarattı,içli sordum, umursamaz maskemi takıp aynaya rahmetli kimdi ? kimliksiz bir acıyı doğru muydu böyle almak içeri...
ruhunun orta yerinde sızı saklayan bir cümle döküldü dudaklarından gözlerinin bulutuna saklanmış bir yıldız sarmışken omuzbaşlarını sağın, solun meleklerine emanet ettik dedi onu, o şimdi mutlu...
onaylanmış bir gidişin geride bıraktığı asırlarca saklanmış bir çömleğin içinde bir avuç kül tortusu neydi ki farkı seni de o gecesi gündüzünden keskin bir yaranın sahibi yapan o mesele ?
aklımdaki üç vakitli bir masaldan bozma şiirin son mısrası burası meşki ile büyüsü unutulan dün’lü yalnızlığı aldım yanıma sürükledim tüm kelimeleri, atmak için rüzgarını yıkmış bir uçurumun en ucuna ...
düş’ e düşen dert ben’im...
YILDIZ
Dizelerime yorumları , beğenileri ile ve hatta sessizce eşlik eden tüm Edebiyat Defteri üyelerine ve jürisine çok teşekkür ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir avuç kül tortusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir avuç kül tortusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kimliksiz bir acıyı doğru muydu böyle almak içeri " Keder kapıyı çalınca ne gel diyeb ilir insan nede git misafir gibi karşıla' baş üstünde Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun günün şiirini usta kalemi yürekten kutluyorum Sevgiyle selamlıyorum yüreğinizi 🌹🌹