(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allegra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allegra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koca bir manifestodur bu insankızından. Tıpkı saçının her bir telinin gerçekliği kadar ve pırıl pırıl ve ağaçsız bırakılan dağların matemine el atan bir hikaye...
Bu bir isyan, bu bir başkaldırı; "güneşi zaptedeceğiz güneşin zaptı yakın" der gibi ve başı her zamankinden daha dik Ve "insanolunun" uydurduğu "elma" masalına, "yeter" demektir aynı zamanda...
Evet, sevgimi bıraktım söylencesi güzel şiirin başucuna. Teşekkürler, sevgiler size de Yıldız şairim. Hep var olun, e mi...
"insankızı" öylesine hoş duruyor ki yorumunuzda , cümlelerin eşiğinden geçmenin ne kadar zor olduğunu bilen ben, böyle yorumlarda bir kez daha bin düşünüp bir yazmak ne kadar önemli diyorum kendime... değerli yorumunuz cesaret verdi aynı zamanda anlaşılmak ,duyumsanmak öyle değerli ki....
Tıpkı saçının her bir telinin gerçekliği kadar ve pırıl pırıl
ve ağaçsız bırakılan dağların matemine el atan bir hikaye...
Bu bir isyan, bu bir başkaldırı;
"güneşi zaptedeceğiz
güneşin zaptı yakın" der gibi ve başı her zamankinden daha dik
Ve "insanolunun" uydurduğu "elma" masalına, "yeter" demektir aynı zamanda...
Evet, sevgimi bıraktım söylencesi güzel şiirin başucuna.
Teşekkürler, sevgiler size de Yıldız şairim.
Hep var olun, e mi...