usul usul söylenen şarkıları seviyorum usul usul yağan yağmuru usul usul esen rüzgarı usul usul akan zaman nehrinin kıyılarında usul usul atıyorum adımlarımı ...
usul usul bir şiirin içine düşüyorum sessizliğin içine gömüyorum sesimi....
usulca göç ediyor mevsimler pencerimin önünden hasret ağır bir eylemdi, özlem sancılarından yorgun düşlerim
usul usul ninniler seçiyorum kendime masallar fısıldıyorum usul usul terkediyorum rüyalarımı ....
usul usul alıştığım papatya gülüşüm vardı benim birlikte kandırırdık tüm aynaları....
usul usul gidiyorum benden göğüs kafesinde çırpınan ebabil sabırsız terkedilmiş yarınlar diyarına alıp yaralarımı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
usulca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
usulca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen usulca karşılaşıyoruz o nehrin kıyısında akıp giden zaman mı daha çok örseliyor bizi yoksa uzaklaşmak zorunda kaldıklarımız mı ? kim bilir... yorumunla eşlik ettiğin için çok teşekkür ederim sevgili Devrimkaya.
Farkındalık...usul usul uzaklaştırıyor insanı, bazen kendimizden bazende toksik insanlardan..
Yüreğine sağlık şairem çokça sevgimle