(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B e n şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B e n şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mümkün olabilse yarın yazıla bllse bir gün önceden:)ama güzel bir şiir okumanın hazına gönülden vardım yüreğinizr sağlık kaleminiz daim olsun ebedi okunsun****Saygılar
Filmin tam ortasına düştü yüreğim Baş parmağı ağzında Olağan sesiyle yüksek duvarlar Geçer ötesine yalnızlığın
Bunca aradan sonra nihayet şiir sayfanızdayım. Özgün duygularla bezenmiş şiirinizi zevkle okudum. Kutluyorum.İlhamınız ve kaleminiz daim olsun. Duyarlı gönlünüze selamlar.
gül peri tarafından 12/24/2010 1:15:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler....ansızın girdim sayfana ,,iyiki girmişin,yoksa az daha kaçırıyormuşum bu güzel dizeleri.yüreğinize sağlık,ruh,tüm çıplaklığıyla ortada.nadir dinlediğim güzel şiirlerden biriydi,kalemeniz susmasın,sevgilerimle.
hoş geldim boş gittim bir varmış hiç yokmuş masalı hoş buldum mu gerçekten hoş mu idi avazlarımın duyulmadığı dünya nâ- hoş muş meğer hoş gibi gelen boş dünya... .......... değil mi ?? :) SEN evet SEN gizemm düşündüren yazdıran şiir ve okumuşluğun doyumu beğeni alkışşş son ..... hoş gelişler ola :))
Çok güzel şiirdi etkileyici ve düşündürücü. Bence keşke şiirin sonu da başladığı gibi bitseydi. Hoş gittim Ve Ben olasaydı diye düşündüm. Üstadım beni lütfen bağışla hoş görünü bilerek yazdım lütfen bağışla... Selamlarımla... Saygılar, hürmeteler...
____________________________________Filmin tam ortasına düştü yüreğim Baş parmağı ağzında Olağan sesiyle yüksek duvarlar _________________________________________________________Geçer ötesine yalnızlığın
Sayfaları yırtıp çekiştirmeli aşkın dudaklarından ___________________________________________________cümleler yırtılmalı aklımda ____________________________________________________________ve ben yalnız seni düşünmeliyim
Uçurumun kenarında anlatılır bu masallar Uçurumun kenarında ______________________________________________________________________________hatırlanır yıldızlar ve uçurumun kenarında bir dua! ______________________________________________________________________Seni sevmeli dudaklarımda.
Şimdi Son durağa geldik Ve ben Hoş Gittim!
Genç şairimiz, bilgece yazmış özel kişiye; alkışlarımla... Güzel insan, sevgilerimle...
* * *Uçurumun kenarında anlatılır bu masallar Uçurumun kenarında hatırlanır yıldızlar ve uçurumun kenarında bir dua seni sevmeli dudaklarımda.
Şimdi Son durağa geldik Ve ben Hoş Gittim!
Ne mutlu hoş gelene de hoş gidene de.. Hoş kalmak önemli olan yaşam denilen filmin her karesinde, beraberliklerde, sevdalarda, dostluklarda, kardeşliklerde, milli duygularda, türlü inançlarda.. her anı yaşarken gönlümüzde hoş kalabilmek, hatta ecel geldiği zaman garip başımıza, hoşgeldin diyebilmek.. film bitti, buraya kadarmış nasibim, ömür denen handa, hoş geldim dünyaya, şimdi de hoş gidiyorum.. eyvallah dünya eyvallah... Gönlünüze sağlık üstadım, güzeldi, anlamlıydı, okuyan kendince algıladı, benim de kalemim, yüreğim böyle algıladı, böyle bir yorum yazdı. Şiiriniz hoştu gerçekten, yahşi bir ifadeyle anlatılmıştı duygular, beğeniyle okudum, var olsun değerli kaleminiz ve de duyarlı yüreğiniz.. Sağlıcakla kalınız, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde..
Yarın artık bugündür.Son durağa geldik denilmiş ama umut kırıntıları sezinledim.Çünkü yarını düşünmüş şair.Bana göre ilk etapta bıkkınlık,bezginlik,isyan çağrıştıran cümleler finalde farklı bir boyuta gitmiş,hoş gittim diyerek. İmgeler güzeldi,Tebrikler şair. Saygılarımla.
hoş geldin /hoş gittin ne çok hoşa gittin şiir... kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli şair dost... iyi ki varsınız..:) sevgim saygımla hep..
Güzel şiir tebrik ediyorum sayın Dağ saygılarımla.