Bir bebek dokunuyor elleriyle yüzüme. Yumuk yumuk ellerinde, Parmakları arasında tüyler, Ve ona baktıkça oluyorum iyimser.
Adı gibi susuz kalmasın diyorum kaderi, Ağlıyorum bir açık sinema bahçesinde. Muş peynirini dürüyor ninem tandır ekmeğine, Sevdiğim insana sarılıyorum.
Ağlıyorum erkekliğimi bilerek, Tüm hasretimle sarsılıyorum yanaklarıma. Bir anne sarılıyor oğluna, Ve ben seviniyorum.
Tüm gülücükleri tekrardan satın alıyorum. Kokusunda alemleri gezdiğin bir bebek ile, Gözlerinde yaşlanıyorum, Adını koyuyor kaderim.
Eştikçe ve deştikçe gönül yarasını, Üstüne demli bir çay içerken, Sarstıkça Erciyes dağını, Sahra’larda dolaşıyorum,yine yalnız.
Sevilen bir gönle imza atan aklımı, Köroğlu hasletinde yararken, Yarılmaz denen imkansızları. Bir coşup bir duraksıyorum.
O bebeğin elleri kadar temiz, Bir el daha bulamama hüznünde, Şarkısını çalıyorum hayallerimin, Ve sen doluyorsun her mısrasına.
Seninle sana doluyorum yaşlarımda. Ağlarken gülmeyi seviyorum. Gecenin nemini emanet edip geceye, Yine seni seviyorum;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Memleket kavgasında birkaç sevda sözü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Memleket kavgasında birkaç sevda sözü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O bebeğin elleri kadar temiz, Bir el daha bulamama hüznünde, Şarkısını çalıyorum hayallerimin, Ve sen doluyorsun her mısrasına.
Seninle sana doluyorum yaşlarımda. Ağlarken gülmeyi seviyorum. Gecenin nemini emanet edip geceye, Yine seni seviyorum;
-‘İmkansız Gibi gelen hayatta, Yalansız!’ Dünyada en masum ve en güzel gülen riyasız bakan tebessüm eden bebekler çocuklar..Günahsız olduklarından onlar kadar güzel saf berrak gülümseyeni görmedim hayatımda ..Güzel anlamlıydı şiiriniz tebrikler.Selam ve dua ile..
O yüzden çocuklarımın büyümesini hiç istemedim aslında. Öyle güzel, öyle yumuk yumuktu ki elleri... Gamzeleri vardı bir de bir sürü tombiş ellerinin üzerinde. Yanaktakileri hiç saymıyorum. Hele çenesindekini. :)) Şimdi deve kadar oldu ikisi de... Kavga ediyoruz. :)) Ama tatlı kavgalar bunlar. Tüm bunların yanında, hiç kimsenin ailenin ilk çocuğu olmasını istemem. Bütün acemilik onda çıkıyor. Yanlışlar yapıyoruz istemeden de olsa... Bu yüzden şimdilerde tatlı talı kavga ettiğimiz küçük ve haylaz "ve de akıllı aslında" oğlum daha şanslı. Beni biraz yoruyor ama... Olacak o kadar değil mi? :))
Güzel şiirdi valla. Nerelere aldı nerelere götürdü bak. Allah kimseyi anne baba olma duygusundan alıkoymasın. Selamlar, sevgiler. Kutlarım.
marifet hiç ezilmemek bu dünyada ama biçimine getirip ezerlerse güzel kokmak lavanta çiçeği misali fesleğen misali ıtır misali tonguç misali yunus misali nazım misali