Tüm suçlarımdan arındığım zamanı beklerken, Suçlarım başa kalktı isyan perdelerini aralayıp. Yeşile sevdalı bir mısrayı ardınca okuyup, Gözlerim ihtimalsiz kavuşmaları andı.
Yaşlarını tutarken çeşmenin,kitabı v şekline getirip, Özlemli bir sevgiyi emdim kuruyan dudaklarımla. Yeşildi her şey,Yemyeşil!
Susamayı hissedebilmek adına gizledim kendimi, Gözlerden uzaklaşıp,emdim yeniden maziyi. Eskitilemeyen eskileri olan bir eskiyi!
‘’Ve’’ dedim,sustu susamak! Sadece hissettim yeniden. Yemyeşildi tüm bildiklerim. Bir aşk şiiriydi emelim; Yine beceremedim….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Yemyeşildi tüm bildiklerim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Yemyeşildi tüm bildiklerim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben tşk ederim şair kardeş şiirlere ne kadar kurgu katılsada gerçekliğ içinde gizlidir derim hep ve duyguyu okutturan sizin kaleminizdeki gerçekliğin damlalarıdır şair, seven gönlünüze sizi seven gönüle bir ömür tek gökyüzüne bakmanızı bütün kalbimle dilerim
bu sözü diyince aklıma türk fimleri gelir genel olarak incelediğinizde firekanslarını insanlar severler ve bir gün bir yanlış anlamadan dolayı ayrılırlar fılm bitecekken görüntüye çıkarlar))hayat geçmiş yaşam bitişe doğru yol almakta iken gerçeği öğrenirler)) ne geri dönebilirler ne de geçen zamana gerçeği kabul ettirebilirler o yüzden sevgi ayrıntıyı sever, ama o ayrıntıyı yanlış anlamaya meydan vermez daha doğrusu acımaz ne yazmışım böyle sağlıkla şair..
Mısralar yine sizin lirikliğinizi coşturuyor şairim...Bu da beni mutlu etmiyor desem yalan olur...Demek ki sevdiğime yazıan şiirlerin de bir hükmü ve de manası oluyor...
Sevincime ortak olan gönül dostu şairine teşekkür ediyorum...Rabbime emanetsiniz...
’Ve’’ dedim,sustu susamak! Sadece hissettim yeniden. Yemyeşildi tüm bildiklerim. Bir aşk şiiriydi emelim; Yine beceremedim…. olucak olucak :) eminim olucak bi gün
yeşerince hissettim
bütün şiirler gökyüzüydü senin gözlerinde
çok güzel bir sesleniş şiiriydi
sağlıkla şair..