Gelip durdu hasretin Işığı sönmüş bakışlarımın en derinine. Bir sabâ bestesinde, bir yas vakârında, İnledi gönül…
Üzerimde, Küstüm çiçeklerine dokunan bir elin ürkekliği Yalın bir alevin yalımında çırpınışın çaresizliği… Akşam alacasında sahipsiz sesler gibiyim, Topla karanlıklardan sabra havale iniltilerimi…
Seni ezgin bir düşün yıkıntılarında yitirip Bir âhın âvâre yankısında arıyorum Esved bir leyl çöküyor ardın sıra, Hatrı sayılmamış gönlümün kuytularına…
Kalbe emanet bir melâli içtim gözlerinden Gözlerinden göçtüm katar katar, habersizdin. Ve geçtim sır tutmaz aynalar içinden, Buğu gibi… Dağılmış… Kalbi inkisâr bağlamış, Eski bir divâneyim şimdi.
Seni, el gibi görmek var mıydı kaderde? Mısralara sürgün, böyle iki büklüm, korkularım kırk düğüm… Bir gün, İnce bir hayal gibi belli belirsiz, Bir, sesinden mi bilecektim seni.
Ta ciğerimden kopup da gelmiş Bir yara gibi kanayacak mısın hep böyle? Sargısız, ilaçsız, şifasız mı kalacağım ben? Sen, dillenmemiş hükümsüz bir aşka satarken her şeyi Ȃlem yansın, içinde gönül de yansın, Yansın ki dayansın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİNDEN GÖÇTÜM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİNDEN GÖÇTÜM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni, el gibi görmek var mıydı kaderde? Mısralara sürgün, böyle iki büklüm, korkularım kırk düğüm… Bir gün, İnce bir hayal gibi belli belirsiz, Bir, sesinden mi bilecektim seni.
Bir yara gibi kanayacak mısın hep böyle Sargısız, ilaçsız, şifasız mı kalacağım ben? Sen, dillenmemiş bir hükümsüz aşka satarken her şeyi Alem yansın, içinde gönül de yansın, Yansın ki dayansın
Hangi yürek dayanabilir kanayan yaraya Hangi seven alışabilir yarsız olmaya
başını önüne eğme kardeşim
hayat çok başladı bittiği yerden
asla ümidini kesme kardeşim
dağ ne kadar yüksek olursa olsun
bir kenarı yol olur yol kardeşim
allahın rahmeti keremi boldur
asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
emeğine yüreğine sağlık
tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam ve dua ile