(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk nedir sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk nedir sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kadar anlam yüklendiğine göre aşkta eksiğimiz çok.. ve fakat onu yaşama ve yaşatma gayretimiz daha çok.. farkındalığımızın kanatıldığı işgallerde bütün satıhalarında gönlün esirgediğimiz, savunduğumuz biricikti aşk.. hicret alternatifinde hasret biriktirirken..
zenginliğini ektik toprağımıza aşk tohumu şiirinizin..
Aşk, önce bizim büyüttüğümüz, sonra da onun bizi büyüttüğü bir anne. Onunla var oluruz. Hangi tür olursa da hayatın en anlamlı şeyi... Teşekkürler böyle güzel bir şiiri paylaştığın için. Selam ve sevgilerle
kapımın önünde fırtına ruhumdaki melodinin en geçimsizi ve rüzgâr saçlı çocuktu küsülü mektuplarda kalem tıpırtılarıydı fesleğeni hırpalanmış saksı yüzlü akşamdı *********************** O akşamlar ki aşkın, kimi zaman gecelerine göz kırpar, kimi zaman sabahına çağlar... Bir garip ağlar... Tebrikler sevgili Aysu. Yine çok güzeldi!
aşk dilsiz bir güvercindi havadaki taklada buzdan boşluğa sesini bırakan çığlık takvim yapraklarında giden gün ve dağınık odalar kırık bardağın cam çiziklerinde yıldız kayması ve kuyuların gölgesinde güneşin uykuya yatmasıydı .........
aşk dilsiz bir güvercindi havadaki taklada buzdan boşluğa sesini bırakan çığlık .... kırık bardağın cam çiziklerinde yıldız kayması
Aşkın tanımına ilaveler yapmışsınız...Bitmeyen ve hala tanımlanamayan aşk...Nedir ki aşk? Sözleri tükendiği yerde belki hiç bir şey...Yahutta herşey...İçinden çıkılamayan...Baş edilemeyen.Atılamayan, satılamayan...Yine de bize bizden yakın...Hep bizimle...Şiirini zevkle okudum.tebrikler...Entellektüel.
aşk dilsiz bir güvercindi havadaki taklada buzdan boşluğa sesini bırakan çığlık takvim yapraklarında giden gün ve dağınık odalar kırık bardağın cam çiziklerinde yıldız kayması ve kuyuların gölgesinde güneşin uykuya yatmasıydı
Aşk duası kabul görmeyen bir inançtır çoğu kez.. içindeki tanrıyı büyütürken yüzünü döndüğünü unutturan belki aynada baktığın öteki yüzün ya da yüzüne yapıştırdığın sevimli bir maskedir sadece
Aşk aşk aşk küllerinden ehlini doğuran karmaşa çözülmeyen düğüm bir çıkmaz sokak adına mıhlandığın hayaliyle şenlendiğin bilinmezliğin yap-boz oyunlarında neresinde olduğunu bilmediğin çok renkli sokak..
aşk bencesi insanı biçare kılar yavaş yavaş ruhu bedenden soyarak...
l a c i v e r t i ğ n e d e n l i k (kodalayar anca yazdım:))
Bir baykuşun ürkütücü sesi kadar ilginç gelmesine az bir adım kalmıştı ki;vakit gündüz...Gece okununca daha çok hoş gelecek bir şiir gibi....Ya da yağmurlu bir sonbahar ikindisinde...Bakmayın kendi normlarıma...Güzeldi şiir..
... aşk tüm yalanların ibadet yeri günahlarını bacak arasında toplayan adamlar ya da kadınlar ve veballerini boynuna asıp defterini temize çekmemiş veresiye borçlardır paçalarından sarkan ...
bugünlerde aşkın nakaratı bozuk çalıyor kulaklarımda...ondan olsa gerek döküldü dilimin ucundan...
ama şiirin aşkı haykıra haykıra ve var gücüyle öyle güzel anlatmış ki...kutlamak düşer sadece payıma...
ve fakat onu yaşama ve yaşatma gayretimiz daha çok..
farkındalığımızın kanatıldığı işgallerde bütün satıhalarında gönlün
esirgediğimiz, savunduğumuz biricikti aşk..
hicret alternatifinde hasret biriktirirken..
zenginliğini ektik toprağımıza aşk tohumu şiirinizin..
saygı tebrik ve selamlarımla..