gecenin loş ışığında sarhoş yüreğin eseridir bu şiir
artık korkular doluyor içimde gün doğuşunda, çünkü sen, yine yol alıyorsun bilinmeyen uzaklara, yüreğim yıllardır dolanır, deli dumrul senin ardında, yoruldum be güzel, ne olur demir atsan bir limana...
dermanmı kaldı sanırsın hiç durmayan dizlerimde, aman vermez yüreğim, ama karlar yağıyor sevgime, ne olur sanki, yolcu değil hancı olsan sen bu seferde, yoruldum güzelim, ne olur demir atsan benim yüreğe,
hangi zaman, hangi an, hangi memleket şimdi olduğum, unuttum ne yollar aştım, mecnunsu ne çöllere düştüm, leyla olup serap olma, daha ne kadar ardında yürürüm, hadi be güzelim, ne olur demir at ben zincirine tutunurum...
nazın değil, zamana yenik düşmek usandırıyor yüreğimi, geç kalınmış bir sevda uzun olmaz yıkar tüm düşlerimi, kestirme yolda yok hani yoksa keserim o gidiş yolunu, dur be güzelim demir at bir yere öldürme bu mecnunu....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne olur demir at şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne olur demir at şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi zaman, hangi an, hangi memleket şimdi olduğum, unuttum ne yollar aştım, mecnunsu ne çöllere düştüm, leyla olup serap olma, daha ne kadar ardında yürürüm, hadi be güzelim, ne olur demir at ben zincirine tutunurum...
Çok güzel Dilerim zincir atar siz de, tutunursunuz Harika Yüreğinize saglık Çok saygılar
Umarım duyar sevgili ve umarım istediğiniz yere demir atar ve bir ömür hep oarda kalır o demir her iki yürk geç kalmışlığın acısını bir ömür çıkarırsınız.
Gerçek anlamda güzel bir şiirdi. Duygu akışını olduğu gibi vermişsiniz ve son dizeye kadar ne diyecek şair diye soluksuz okutuyor kendini.
nazın değil, zamana yenik düşmek usandırıyor yüreğimi, geç kalınmış bir sevda uzun olmaz yıkar tüm düşlerimi, kestirme yolda yok hani yoksa keserim o gidiş yolunu, dur be güzelim demir at bir yere öldürme bu mecnunu....
Selamlar dost şairim... yazmışsınız yine.. şiirin yükü sevda.
zamanı tutmak lazım ucundan tadını kacırmadan gençliğin sevdayı sırtlamak lazım ... sırtlamak dediysem ,öyle değil iki sevdalı sevda denizinde yüzmek lazım... denizler durur yerinde limanlar da ... yolcular ve gemiler değişir hep , ömrünü tamamlayanlar bir daha nasıl denizlerde gezecek.. sevdalarda denizlere benzer insan bir ömrün yolcusudur. geç kalmaya gelmez sevdalara .. yaşamaksa ,sevmekse dünyaya gelmekten maksat, sevdalarına geç kalmadan yelken aç... kaçanların arkasından ağlayarak bitmez bu hayat....
nazın değil, zamana yenik düşmek usandırıyor yüreğimi, geç kalınmış bir sevda uzun olmaz yıkar tüm düşlerimi, kestirme yolda yok hani yoksa keserim o gidiş yolunu, dur be güzelim demir at bir yere öldürme bu mecnunu....
uğraş aşkar
sarhoş bir yüreğin eseri olsa da bu şiir, şiir öyle sarhoş değil, aklı başında, vurguları sağlam, duygu ve anlamca beslenmiş bir şiirdi, teşekkürler, tebrikler, saygımla, selamlar...
nazın değil, zamana yenik düşmek usandırıyor yüreğimi, geç kalınmış bir sevda uzun olmaz yıkar tüm düşlerimi, kestirme yolda yok hani yoksa keserim o gidiş yolunu, dur be güzelim demir at bir yere öldürme bu mecnunu....
harikaydı şiir... hoş bir çağrı... ve oldukça iddialı.. kutlarım.. saygılar...
Sensiz geçen zaman kayıptır mutluluktan , Bırak nazı da , bak ne hale geldim aşktan . Demir at artık şu yüreğe de , Aşkın masalını yazalım birlikte... Çok güzeldi dizeler , gönülden kutlarım .Selamlar ....