bana bir gün bir dönüşün olsun, bana bir gülüşünle,yine başım dönsün, vurulsun gözlerim sana ahkum olsun, unuturum beni habersiz terkedişini...
bana bir gün bir sözün olsun, sözlerin en güzeli en özü olsun, bana bir sözünle hüznüm yıkılsın, unuturum içimde kopan o fırtınaları...
bana bir gün bir bakışın olsun, o bakışın içime derin akışın olsun, gözlerin yüreğime taht kursun, unuturum dünleri yarınlara düşüm...
bana birgün bir dönüşün olsun , bana birgün bir sözün olsun , bana bir gün bir bakışın olsun, ,,,,,unuturum ölmeyi,,,,,,,, içime bir akışın olsun sonsuz olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTURUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTURUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bana birgün bir dönüşün olsun , bana birgün bir sözün olsun , bana bir gün bir bakışın olsun, ,,,,,unuturum ölmeyi,,,,,,,, içime bir akışın olsun sonsuz olsun...
uğraş aşkar uğraş aşkar (eski_yara)
işteaşk dediğin de böyle olmalı içten, yürekten ve sevgi dolu bir arzuyla...teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
bana birgün bir dönüşün olsun , bana birgün bir sözün olsun , bana bir gün bir bakışın olsun, ,,,,,unuturum ölmeyi,,,,,,,, içime bir akışın olsun sonsuz olsun...
İşte gerçek sevgi bu olmalı sonsuz olsun güzel bir şiir okudum tebrikler...
bana bir gün bir dileğin olsun Gelişinle tüm acılar son bulsun Yazan kalemin daim olsun Mutluluklar güzel yüreğinle olsun.. Sıcacıktı,cok beğendim.Kutlarım şairim