günesin elleri tenimde ölü bir aşkın cesedini eritiyor bedenimde sıyırıp atarsam üzerimden kırık düs izbelerini önce, kendimi vuracağım (şiirde) ki asil ayrılığın kurşun sözlerine...
kimsesiz dudakların en ucunda dökülmeye hazır ağıtları sildim ezberimden gözlerimi yerden, gölgelerimin esaretinden kurtarıyorum kırmızı diyorum beni ben yapan ne varsa yakıyorum gizli bir katil var içimde askı öldürüyorum ağzımda biriken anıları bir çığlık eşliğinde söküp atıyorum alnımın ortasına ecelimin terleri ölüm bile kolaydır ayrılığın irin bağlamış yaralarında oynaşmasında ki ölememe acizliği yakamda...
günesin elleri tenimde içimde biriken kadın yanımla oynaşıyor soyunuyorum bir bir, kat be kat ağrılar gizlenmiş mahremiyetinde cümleleri sevdamın dibi delik bir umut torbası bin yamalı… ellerimi de kesip atıyorum, dokunmak günahların içinde sonsuz bir acı…
zamanı yok ediyorum maviye kanat çırpan bir martıyı kandırdım, özgür düşlerini çaldım, kendimi ateşlere savuruyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNESİN ELLERİ TENİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNESİN ELLERİ TENİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi tebriklerimle..