mavi göğsümde bir kurşun sevda vurulduğum, bende ki sen ölü bir mevsim kalıntısı şimdi... yüzüme atılan bir avuç topraktı kokun bedenimi örseleyen.. soluduğum ayrılığın rüzgarı mı yoksa ölüm mü, ruhum mu o hiçliğe teslim....
hadi sevgilim sen şimdi ellerinle tanrıyı oyna çiz bedenime biçilmiş acıların faturasını parmak uçlarında biriken hayat kuytularına düşelim düş yortularında buz mavisi sevinç çığlıkları atalım ben sana günahlarımın tek sebebi aşkı öğreteyim başa dönelim hiç vakit kaybetmeden biliyorsun ölümlü dünya...
diyebilseydim...
maskeleri çamura bulanmış sevdaların aynalarda korkusu içimin göçebe çadırında unutulmuş yalnızlığın ortasın da yaktığım koca bir ateşti tersine döndürdüğüm hayat oyunu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OYUN VE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OYUN VE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
maskeleri çamura bulanmış sevdaların aynalarda korkusu içimin göçebe çadırında unutulmuş yalnızlığın ortasın da yaktığım koca bir ateşti tersine döndürdüğüm hayat oyunu...
SERBESTİN VE İMGELERİN USTASI ŞAİRE SAYGI VE SEVGİLER
Mükemmel bir şiir...Çok beğendim... Sadece '' bende ki'' ''bendeki'' şeklinde yazılmalıydı; ki aitlik eki olarak kullanılmış çünkü.. Affınıza sığınarak...
aynalarda korkusu
içimin göçebe çadırında
unutulmuş
yalnızlığın ortasın da yaktığım koca bir ateşti
tersine döndürdüğüm
hayat oyunu...
SERBESTİN VE İMGELERİN USTASI ŞAİRE SAYGI VE SEVGİLER