Ölü ruhlar Kendini aradığı kaçamak bedenlerinde tutsak Tanrılar küs Anlamların bile terkinde söz...
Kılıfı geçirilmiş Taze acıların piç edilmiş yarınlara gebeliği Doğurmayı alın kadın düşlerinden Yas tutmayı öğretin şimdi dua Yerine…
Karakazan da barut kokusu Bulutlar Nefret yüklü, Gemiler de mavilere ölüm taşıyor İyilikler Kurşuna diziliyor Silah, Azrail taklidi insan müsvetteleri…
Ihlamur kokusu Geçmişin izlerinde unutulmuş Bir kirli mendil üzerinde Atılmayı bekliyor Dünler Kural, Mükemmel olma yolunda sonuna kadar ihanet Önce kendine, Sonra Döl yatağında unutulmuş sevginin parça parça Kırılması...
Herşey çok kolay Ve çok imkansız
Kıyametin Beş dakika öncesinde duruyor şimdi saat Karabasan öfkelerinde boğuluyor Hayat...
Suslar biriktiriyorum, Çığ gibi geliyorum kendime Düşleri sildim gerçeğimden, Ceplerimde bir avuç dün kesiği....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVUÇLARIMIZA KIYAMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVUÇLARIMIZA KIYAMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayaların çizgileri kiyameti gösteriyor..
üç vakte kadar mi desem
alti güne kadar mi desem
ne desem bilmiyorum
çizgiler çok belirgin..
vaftiz yorumcu şiiri kutsadi..
yeşil elma kokulu tütsüyü yakip şiirin satir aralarina yerleştirdi..
kem gözlere imge..