hiç kendini görmeyen gözler kör zanneder hep bakanları aynalar doğruyu söyler de kim takar aynaları…
meçhul bir kalemin dolaştiği yüzsüz sözcükler sokağında eşkıya yalnızlığını anlatıyordu İçsel çatışmaların ağır darbelerinde kendi suslarına saklanırken…
büyümek için küçültmek gerekir dünyayı aç olmalısın doymak istediğin sofrada tutkulu sevmeli, aşk ile gebermeli icabında etkilenmek avuçlarında titrek bir kuş yüreği atarcasına ruhun kocaman bir arzunun çarmıhında çivili…
şimdi üzerine giydiğin herşey çıplaklığındır her taktığın maske yüzsüzlügün… hadi kendini ara zirvelerde, atladığın İçindeki uçurumlarındır….
ve oyun
sana bakan gözlere tutsaksın artık… sen oyna düş’ü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OYUNCU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OYUNCU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
… hadi kendini ara zirvelerde, atladığın İçindeki uçurumlarındır….
sevgili Yildiz , bu bölümü benim gibi bir dagci okursa mutlaka böyle düsünecektir dedim kendi kendime ;
dagci zirveelre tirmanir... aslinda tirmandigi icidir ... icine tirmanir ... ve düserse icine düser ... hicliktir felsefesi ... o vardir ve bir de Allah ... arac olan dagdir ... dagci hep kendini yasar . bir de ölüme meydan okur .
ölürse hictir .. yasarsa güc............... iste onlarin kavgasi ..
ay neler yazdirdin bana yine ..
sen daglari yaz .. ben Yildizlari .. hahaaaaaaaaaaaaa
o'kadar bol sahtesil kutsanmiş ki şiir,benim gerçekselliğim yavan kalir.. o yüzdendir kadehi kirdiğim.. şaraba kan karişir dudak değince.. ya kaçirdiğim dudaklar? alti üstü iki dudak.. söz çikmadi, inkisar çikti..
Perşembe akşamı bir grup oyuncuya oyunculuk dersi veriyorum...bakalım bu şiiri okuduklarında kendilerini görecekler mi... ve sana geri dönüşleri mesaj yolu ile bildireceğim...
şiirsel olduğu kadar teatraldı da
kendini göremez ise de
gözler de kuyular kadar derindir
yıldızlar düşer içine
çok haz duydum okumaktan
beğeni ve sevgimle