Bir seviyi anlamak Denize bakmak gibi olsa gerek Kimi suyu görür mavide Kimi dalgalı der,kimi hırcın Gemiler yüzer der, bir başka gözle Ben ise martı sevdası derim özgürlüğünce…
Bir seviyi anlamak Ormana yürümek gibi olsa gerek Kimi ağaç der Kimi yeşil derinlik kaybolurum korkusu içinde ürkercesine Ben ise bir arada yaşamak derim özgürcesine…
Bir seviyi anlamak Aşkı anlatmak gibi olsa gerek Kimi adam Kimi k/adin der Kiminde birliktelik, yalnızlığa atılan bir çelme Ömür boyu sevmeye yapılan akit Ben ise bir yüreğin diğerine akmasıdır derim Gönül gözünde nedensiz ama özgürlüğünce…
Bir seviyi anlamak Bir şiirde uzun uzadıya yolculuk olsa gerek Her kelime,her nokta ve virgül Anlam yolculuğunda bir başına kalınca Kör bir yüreğin dokunduğu gül kadar Hoyrat ellerin acıtırken Attığı çığlığı duyabilen Gönül mahzenlerine gizlenen nefistir… ………………….tuttuğun el/de sevgiyle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEVİYİ ANLAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEVİYİ ANLAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gel yıldız yıldız sen de uykularımın en yağmurlu yerinde büyü daha da büyüt içinin sonbahar çiçeklerini dost sıcağım ol sık avuçlarımı yaz beni bakalım ne şiir dökülmüş
bir seviyi anlamak dedin bana... önümde uzayip giden bir yol gibiydi sözlerin.. uzatilan eldir, bakilan yüz bazen de kisa bir tebessüm ..ama simdi "bir seviyi anlamak" sadece anlatanin isidir sevgili Gönül...
özgürlüğünce.... sadece bu yeterli... her sevda bir özgürlük aslında martı deniz,dalgalar ve orman birde inanmak olunca.... masmavidir özgürlük ozaman... sevgiler... çok güzel şiirdi...
Bir seviyi -iyi- anlamak?
Bir çok güzel şey yazılabilir bu anafikir üstüne,
Yazılmış da..
Saygım kalsın..