Dağıldım… İki cümle arası uzun bir yolculuktu yokluğun Dönülmezlerinden, Ayrık otu yaralarına basılmış kaçamak öpüsler gibi Acıta acıta geldi ayrılık….
Birbirini tamamlayarak geliyor sesler Körlestikce yozlaşan duygulara inat çoğalıyor Kirleniyor mavi Mavi gökyüzümden sökülüyor…
Düğümledim şimdi ellerime dolanan tüm yoklukları Söktüm attım prangasını içimde ki ifrit kadının… Şimdi melek maskesi takan her yüzün arkasına Bulanık aynasından bakıyorum...
Kendime nöbetlerim var karanlığın en koyusunda Işığın alaycı göstermelerinden gizlendiğim Kuytularında soyunuyorum içimin Güçsüz yanımı seriyorum en dibine En çok ben eziyorum Susturdugum cümlelerimi….
Köreltilmiş Dudak kenarı artığı küfürler savuruyorum bilmediğim bir dilde… Uçurumlardan atlıyorum Nehirler geçiyorum Tarifsiz yalanlar söylüyorum bana , hep kandırmaca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAViYE DAiR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAViYE DAiR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağıldım… İki cümle arası uzun bir yolculuktu yokluğun Dönülmezlerinden, Ayrık otu yaralarına basılmış kaçamak öpüsler gibi Acıta acıta geldi ayrılık…. Birbirini tamamlayarak geliyor sesler Körlestikce yozlaşan duygulara inat çoğalıyor Kirleniyor mavi Mavi gökyüzümden sökülüyor…TEBRİKLER EFENDİM
Birbirini tamamlayarak geliyor sesler Körlestikce yozlaşan duygulara inat çoğalıyor Kirleniyor mavi Mavi gökyüzümden sökülüyor….. . . . ve siyah yağmurlar başlıyor kentlerin kaldırımlarına düşüyor dolunay parçalanıyor göz bebeklerim kırk parça
Dudak kenarı artığı küfürler savuruyorum
bilmediğim bir dilde…
Uçurumlardan atlıyorum
Nehirler geçiyorum
Tarifsiz yalanlar söylüyorum bana ,
hep kandırmaca…
kutlarım