(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hep siyah beyaz filmler fotoğrafı renklenmeyen kare zaman ellerim çok soğuk durmadan dönüşen akşam ve sabah ayazında biraz düş yağmura yakalanmışlık fırtına kıyıdaki gezgini vurdu tek ********************************* Yine dalıp gitmişsin sevgili lacivertiğnedenlik... Bizi de sürükledin!
Bir şaşırma, anlam verememe, hazin bulma şiiri.. Bzen ve genellikle öyle olur..
Rahmetli babam bu durumlar karşısında " oyy delaal, çıqas gunehi tu.." ( oyy güzeell ne kadar yazıksın manasında )hüznü sevimli bulmayı babamdan öğrendim sanırım. Şimdi ve genellikle genelin komik bulup kahkahalarla güldükleri beni ağlatır.. Bazen içre atarım gözyaşlarımı.. Bazen de yalnızsaaamm.. Hoş ebeveynin ardarada ölümü ağlamayı unutturdu son zamanlarda..zahiren elbette..
Şiirde de içine atan, içinde biriktiren, biriktirdiklerine yeniden üzülen ve ağlayan biri var gibi geldi bana..
Anlam veremeyen, algı değil, anlam.. algıda bir sorun yok ama bazen anlamsız bulur insan..
Mesela hayatım boytunca en çok hazin bulduğum 'şey' " ali ata bak.." fişiydi..
İlkokulun ilk üç yılını köyde okudum, fişlerim olmadı dolayısıyla.. Batman'a taşındığımız yıl, birinci sınıfa giden bir komuşu çocuğu vardı, onda görmüş ve korkunç etkilenmiştim.. Niye mi?!..
Bilmiyorum.. Hüzünlüydü; ben mi, fiş mi, Ali mi, at mı, bakış mı... bakışım mı...
... tüm niyetlerin bedeni varmış gibi öyle sahici ki bir kirpiği seçip öpmek kadar oysa gerçek başka başka hakikat dediğin muamma şimdi bir çatı katında yalnızlığın soneleri çalınıyor ve öyle uzak ki kendi sesin ısrarlar tekrarlar kırdığın tüm aynalar kabullendiğin bir kimsesizliği gösteriyor ama göstermiyor hiç bir pusula kalbinde yazılı olanı...
...en savunmasız yeridir bir kalbin kabullenişi, çünkü bilir ki her kabullenme, bir sonra ki için telafi...
bilmem hic gördünmü eskiden kuruldugu zaman dönerek dans eden balerin figürleri olurdu...müzik baslar balerin döner dönerdi, ben hep o dönüste bir hüzün duyardim yalniz ve soguktu ama yüzüne özenle cizilmis bir tebessüm olurdu...
neden diye sorma bu dizeleri okurken o minik balerin kendi yalnizliginda dönüp duruyordu.... müzigin sesini duyabiliyorsun degil mi lacim...
uykulu bir yağmurda hep gözlerim hangi yöne bakıyorsan o yöne akıyor su saklanacağın bir yer yok içinde artık kar resmi kapatıp giderken gri bir yalnızlık içinde kabullendim sığınacak bir yer bulmadan akmanın dinginliğine duruydu ömrüm içinde atan göğsüm
Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
sevgiler