baharın dokunduğu zaman kayboluşlarında alabildiğine akşama sarılıyordu serçelerin dalları…
üşütüyordu gecenin kollarına henüz terk edilmemiş korkular, uzak hayallerin gemileri ışıklarını söndürüken bir bir, yorgundu yolcu ve hala el sallıyordu...
gönderemediği umutlarının incinmiş kelimeleri boğazında tek sıra, perdeleri güne küs, loş yalnızlığında unutulmuş aşkin ten çizgileri. derinlerinde geçmişin hesaplaşmalarından, yarınlara atılan adımların nefes darlığı …
kapıda gözlerini unutuyordu amansız bakışların sahibi… ansızın dalsa diyordu doluverse özlemlerin ay ışığına hasreti gibi yıldızlarca usulca… sarılsam,sarılsa ve ağlaşsak utanmadan aynalarda kalan, çıplaklığından ruhlarımızın arınsak yanlışlardan ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırık bahar dalları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırık bahar dalları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başının üzerinde
şemsiyesi
Yangın bulutları
Gidiyorum diyordu
Son durakta
Kendini unutan yolcu gibi
Aklında
Kırık bahar dalları…
bir kaç şiirinizi okudumda
muhteşemler
kutlarım