Oysa bütün öksüzleri emzirecek kadar sevgi vardı Sağ göğsümde Solumda aşk büyütürdüm… Kucağımda yetim duygular Kendimi eritirdim Üşüyen yanı kalmasın diye kimsesizliğin…
Baharın dallarına kırağı düşmüş Bir kısır döngüde Sevda ölüsü Avuçlarım da izi kelebek tozu, üflemeye bile kıyamadağımın ---hala benimmiş Ki ben yokum Olmadığım kadar mevsimsiz ve isimsiz Gölgelerine sığındığım, sokaklarda bıraktığım Adımlarım hep, Yalnız….
Bazen gitmek ister insan,geldiğinden habersiz Orta yerinde hayatın Hoyrat bir yalan… Ölecekmişiz biz Doğduğumuz koca bir yalan, Nefesimizin hesabı Nefsimize emanetmiş Kim verdi de biz aldık insanlığı bedenmize,kim biçti Kefenimizi Ceplerine günahlar Sırtımıza ayıplar yüklendi….
Bazen ölmek ister insan „Yaşamak“ denen şey pankartları ağır,taşıması zor Eylemi hep yasak Kör ve sağır ellerde dengesiz, sürümü bedavaya satılık Etiketlenmiş… Adam /kadınlık... … Bir tebessüm inkarımda, Dudaklarımın ardında cümlelerime esir , kan revan dilim… Şeytan hep yanı başımda Soysuzca Sorgulamalarında ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORGULAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORGULAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen ölmek ister insan „Yaşamak“ denen şey pankartları ağır,taşıması zor Eylemi hep yasak Kör ve sağır ellerde dengesiz, sürümü bedavaya satılık Etiketlenmiş… Adam /kadınlık... … Bir tebessüm inkarımda, Dudaklarımın ardında cümlelerime esir , kan revan dilim… Şeytan hep yanı başımda Soysuzca Sorgulamalarında ....
Bu şiiri yorum yazmak çok zor çünkü acılarla Everes tepesinin başına çıkan oradan Hazarfen hüseyin efendi gibi atlamayı düşünen bir yürek kanatlı duygular var...
İnsanın kendi kendine sorgulaması iyi bir duygudur ama sabah güneş doğduğunda o güneşin varlığına inanarak güçlü olduğunu hissetmek lazımdır. Aşk sevgi emek kendisidir canların
„Yaşamak“ denen şey pankartları ağır,taşıması zor
Eylemi hep yasak
Kör ve sağır ellerde dengesiz, sürümü bedavaya satılık
Etiketlenmiş…
Adam /kadınlık...
…
Bir tebessüm inkarımda,
Dudaklarımın ardında cümlelerime esir , kan revan dilim…
Şeytan hep yanı başımda
Soysuzca
Sorgulamalarında ....
çok çok içliydi
tebrikler