Ekmeği çökeleğe bandırır gibi Kuruca lokma ederken yeryüzü, neredesin?
Konuşamıyorum… "_ha" deyince ciğerlerimi parçalayan öksürük de cabası. Yolun sonuna geldim sanırım. Yetişebilecek misin? İlk ve son defa görmek için Daha rahat soruyorum bu sefer sorularımı Çünkü içimde biriken o kadar şey var ki Bu ağırlık taşınamaz bir halde Bense daha fazla yüklenemeyecek. Şişkin boğazımın feryadı, kapattı sana uzanan ses tellerimi
Boğulurken bile yaslanamıyorum Herkes sordu da bir sen sormadın halimi Ölü bakışlara teslim ederken ruhumu, rahat mıydın? Sebebin ya kendini küçük görmen Ya da hakikaten, o hiç inanmadığım ihtimal... Eğer kendini yakıştıramadıysan resmime O resim de yanıyor bak, göremezsin ki Şimdi benizsiz bir ela düşüyor toprağa çalınarak Ekmeği çökeleğe bandırır gibi Kuruca lokma ederken yeryüzü, neredesin?
Matemin olmaz senin, haberin olmadığı gibi Bahtsızca düşerken gözlerime, yitirttiğin rengim Uzanıyorum, Hareketsiz. Börtü böcek daha mı insafsız olacak senden Hadi canım! Daha neler!
Konuşamıyorum, Göğe değiyor Hızır’ın asası Bedenimde koca bir yük kârım Hala sırtımda, terletiyor da için için Dökemiyorum incinmesin diye, sularımı Kıyamıyorum hala gölgesine En çok hezimeti etse de zalim...
Saatin duraksayan güllerinde Kabir azabını dünyada yaşatan kim?
Güç yetiremiyor akıl, şu sınırın dozunu aşan var mı? En sevdiğim beyazın eteklerinde Gözsüzce bakıyorum ilk ve son kez Donukça durumsayışının manasızlığı ne? Konuşamıyorum Ardımca gelemiyorsun bile Ettiğin hezimetin yüzsüzlüğünde
Vay be Sen koskoca ulaşılmaz, dağ Şimdi suskunluğuma içerliyor musun yoksa? Bir karınca yuvasına yerin yoktu ki senin Mağaralarında keskin dişli, siyah pençeli vahşi yaratıklar Toprağını mı eşeliyor, aç kaldıkça? Onları gururunla kuşatan, sen değil miydin?
Gururu bırakıp da olmuşken bir karınca Taştan koca bir dağ kalışın, neden? Bir kitle sardı bedenimi, sarmaşığın boğuşu gibi Şimdi sol yanımın ağrısında Ürkek nefeslerimi bile saklayamıyorum.
Ekmeği çökeleğe bandırır gibi Kuruca lokma ederken yeryüzü, neredeydin? Neredesin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ekmeği çökeleğe bandırır gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ekmeği çökeleğe bandırır gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel hakikaten amma biraz kısalt kısaltki olaki bir kitap olsa Uzun o güzel sözler dışarıda kalacak Kırp biraz olurya ileride unutma Saygılar selamlar
genel itibariyle güzellik ve bütünlük hakim olsada yer yer şiirselliğini yetirmiş eseriniz. bazen çok sıradan, klişe elimelerle sokak ağzıyle mısralar oluşturmuşsunuz. bazende günlüğe not tutar gibi bir hava yansımış. daha iyi olabilirdi. daha iyilerini yazabilirsiniz. ama bütünü ile güzel ve tad vericiydi. tebrik ediyorum...
Oturmuş bir serbest çalışma içinde herşey var Ölüm ve ölüm üzerinden aşka hayata hayıflanış çok net bir dille anlatılmış anlatılmış anlatılmış ........... sıcak mısır ekmeğini ayrana doğrar gibi
Uzun o güzel sözler dışarıda kalacak
Kırp biraz olurya ileride unutma
Saygılar selamlar