Hayata adananların anısına ve nice genç kızın yazgısına.
Gerçek yaşamdan öykülenerek yazılmıştır.
Kimliğini soyundu bir kız eski ve kirli sokak başlarına bıraktı gençliği.
bu saatlerdi düşleri saçak altlarına saklayanlar tam da bu saatlerdi yorgun tenleri ağırlayan soba isine karışan ucuz parfüm kokusu buharı üstünde kırgınlıklar yeni zamanlı bir motor sesiydi sokağı çınlatan gemilere binen binlerce sesin uğultusu kurgusu biten bir saatte durdu an!
silinen hatıralara yürüdü belleği ürkek ve telaşlı bir çift kanattı kalbinin derini puantiyeli bayram elbisesini düşündü ilk kez geçmiş sevincini yüzündeki çillere benzetti.
kırık merdivenlerdi bastığı her aldanış tutunsa tırabzanına elinde kalırdı ümitleri kent hep ışıltılı sokaklar tanıdıktı bir zaman bilmediği bir semt adresi olmadan boyamadan yüzünü gece uçuklamadan dudağı sızmadan uyuyamayan.
en bildik şarkılardı dilinde kendine yakın çalan ne zaman anımsasa çocukluk şarkılarını g/sözlerine mimler çekerdi hiç çekinmeden.
bittiği gün başladı asıl hayat vaveylası içinden gümrüksüz aşklar geçti pasaportlu günahlar imzası zorla alınan yıllar.
ne mevsimler soludu tenini ne de denizler yıkadı yeni zamanlı bir motor sesiydi sokağı çınlatan kuru kalabalıkla takma saçtı yere serildi geçmişi…
acılı bir kırmızı boyadı yüzünü ellerini gazete kağıdına örtülen teni allı pullu elbisesi ve son sesi…
"otomobil fırlar birden kalkarken yerinden katıyor tozu dumana
uzaklarda gözü git güle güle gel güle güle çok bekletme bizi"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sadece biri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sadece biri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllarca muhabirlik yapan bir insan olarak söylüyorum, evet - maalesef gördüm gazetelerle kapatılmış bedenleri! Zor ve siz bunu ustaca anlatmışsınız! Selamlarımla...
Hayat işçisi bir kızın, hayata veda öyküsüdür dizelerde ki yaşam.
Trafik kazasında hayatını kaybeden yaşamını bedeniyle kazanan bir kızın hikayesindeki izlerle yazıldı. Hiç gördünüz mü bilemiyorum trafik kazasında cesetlerin üzerine gazete kağıdı örtüldüğünü.
Beğeniniz sevindirdi. Şiiri gizemli kılmakta ki amacım sonuçta bir hayatın deşifresi olmasından.
Harika bir şiirler yazıyorsunuz. Şiirlerinizle yüreklere yerleşiyorsunuz. Kelimeleri konuşturuyor, mısraları coşturuyorsunuz. Gönül bahçenizi de gönül bahçelerini de yeşertiyorsunuz. Şiir gülleriniz ve gülistanınız her gün daha çiçekleniyor. Gönül bohçanız daima şiirle dolu olsun. Şiir ufkunuzddai aydınlık bir ömür kalsın. Şiirleriniz okuyan her yürekte güzellik güzellikten saraylar oluştursun. Başarılarınız daim olsun diyorum. Selamlar.
şiiriniz beğendim desem yapmacık olur kızmayın bana vasat buldum ama bu demek değilki güzel şiirler hiç bir zaman yazamasınız hevesinizi kırmayayım heves meselesi muhakak güzel şiirleriniz vardır bu değil.. duygu işidir şiir onada saygım sonsuzdur baştacısınız hürmetller selamlar.
acılı bir kırmızı boyadı yüzünü ellerini gazete kağıdına örtülen teni allı pullu elbisesi ve son sesi… HAYAT FRENİ OLMUYAN BİR YOKUŞTUR...İNMESİ ÇOK KOLAY ÇIKMASI BOŞTUR...KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİ...ESEN KAL...
Kader desem değil İnsanlığın işlediği suçların suçluları buz gibi betonda ve bütün toplumun bakışlarını delerek yatarlar da yinede acaba benim suçum varmı demez insan Halbuki işlenen günahların suçluları bizleriz Yani İnsanlaık Yani yani dünya tebrikler çok nefisti günün gerçekleriydi
Sıradanlığa yabancı, BEN olma savaşının acımasız sevecenliği, Bildiği kadarıyla görebilen kurukalabalık. Belki de hayatı iştahla midesine doldurma merakı insanın, Belki de çaresizlik,kapı aralığından sızan solgun ışığa güneş diye taptıran...
Bilirim, kendinden başka kimse kıramaz insanın kabuğunu... İçimi acıttınız... Şimdi,hayata esme zamanı... Cesaret oğlum rüzgar dedi tanrı. Cesaret... saygıyla-snncn
Şiirde anlattığınız insan tipi nasıl oluşur acaba. Gerekli eğitim alınmadığından mı? Ailenin ilgisizliği mi*Toplum mu? Kim suçlu... Hep merak etmişimdir. Hep hazin biter sonları hep. ezilendir onlar,sömürülen.