Şehri sevda yakalanınca rüzgâra martı kanadında süzülür devran-ı dünya gecenin yatağına uzanır köpük köpük aşk-ı masal bu ya limandan yâri olanın denizden koynunda uyur haylaz kadını yüzyılların aşina yüzünde okunur her gece bin bir gece masalları…
evvel ezel müptelâdır sözler şiire telkâri ruhta sabrı nakıştır aşk işleyene ne vakit nabzı sarsa narinim Şahmeran tutku aşkı-masal dizeler yazar efsunlu parmakları.
meczup düşte sarmalanır beyaz tenli sayfalar sabahtan ve geceden bîhaber sevdadan hasreti koyu yıldız dökülür sine üstüne…
ne geçmişten iz ne zamanla kavga kalan ömür ki telkâri nakışlı aşk-masalı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Telkâri nakışlı aşk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Telkâri nakışlı aşk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir şiirler yazıyorsunuz. Şiirlerinizle yüreklere yerleşiyorsunuz. Kelimeleri konuşturuyor, mısraları coşturuyorsunuz. Gönül bahçenizi de gönül bahçelerini de yeşertiyorsunuz. Şiir gülleriniz ve gülistanınız her gün daha çiçekleniyor. Gönül bohçanız daima şiirle dolu olsun. Şiir ufkunuzddai aydınlık bir ömür kalsın. Başarılarınız daim olsun diyorum. Selamlar.
ne geçmişten iz ne zamanla kavga kalan ömür ki telkâri nakışlı aşk-masalı…....duyguyu sel yapar yüreği bindirirsen üstüne ateş yanar alev kalkar...şiirde böyle bir şey kutluyorum...yürekten sevgiler sunuyorum...
AZAP tarafından 4/9/2010 4:25:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Siteye giriş yapmadan günün eklenen şiirlerinde okumuştum şiirinizi. Tekrar okuyunca farkettim. Ve sayfaya gelmeyi ihmal ettim demek. Ama tekrar okumak güzeldi,tebrik ediyorum. Selamlarımla...
Şehri sevda yakalanınca rüzgâra martı kanadında süzülür devran-ı dünya gecenin yatağına uzanır köpük köpük aşk-ı masal bu ya limandan yâri olanın denizden koynunda uyur haylaz kadını yüzyılların aşina yüzünde okunur her gece bin bir gece masalları…
________________Ne güzeldi değerli şairim ,kutlarım gönülden.. Mükemmeldi yazan yüreğine, selam ve sevgiler,
ne geçmişten iz ne zamanla kavga kalan ömür ki telkâri nakışlı aşk-masalı…
Ne güzel hayata geçmişin azlerini silerek devam edebilmekmek...Kaln ömrü telkârı nakış güzelliğinde aşk masalı ile yaşamak... Ah... öyle aşk var mıdır ki bize o masalı yaşatabilecek? Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle
Sesini, kokusunu öyle güzel muhafaza etmiş ki şiir, tadı damağımda hâlâ. Şahmeran, bin bir gece masalları ve belki daha niceleri. Öyle güzel bir dünyaydı ki şiirde kaybolduğum, teşekkür etmeliyim şaire. Hissettirdikleri ve şiiri için.
aşk-ı masal bu ya limandan yâri olanın deniz koynunda uyur haylaz kadını
aşk masalına kalan ömürlere ne güzel bir vurgudur bu. aşk övülüpte dize yerden yere vuruluyorsa da bir yandan masalımsı tadı almamak mümkün mü ? hele bir de kalan ömür adanmışsı ağdalı bir aşk için rüzgarlara.
yüreğinize sağlık şair arkadaşım nefes alan ve nefes aldıran dizelerdi. emeğinizi kutlarım.
........... evvel ezel müptelâdır sözler şiire telkâri ruhta sabırlı nakıştır aşk işleyene ne vakit nabzı sarsa narinim Şahmeran tutku aşkı-masal dizeler yazar efsunlu parmaklar. ...........
muhteşem bir şiir..yürekten kutlarım.. sözden şiire,telkari nakıştan şahmeran tutkuya,dizelerinden duman duman aşk tüten harika imgelerle süslü destansı bir şiir..okumaktan büyük zevk aldım.. sevgim ve saygımla..
keşke kalan zamanlar masallar yazdıracak fırsatlar verse yaşanmışlık ziyan yarın hiç belli değil iki döngü arasında um,hayal et dur...
sabah sabah epey sözlük kurcaladım..demek ki eskilerden değilmişim demektir daha gencim diye kendimi havaya soktum)))) hay sen çok yaşa sevgili kardeşim... çok beğenerek ve haz alarak okuduğum güzel şiirlerden birydi... varolasın..