(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
buzul...I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
buzul...I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiire yorum yazmak için devamını okumak gerek diye düşünüyorum ama görünürde devamıda yok...oysa devamı yazılmalı bir şiir....kısa bir dörtlükte cok anlam çıkarılabilir...arkadaşlarda olduğu gibi... ayrılığı yaşayan sevgiyi arayan bir şiir gibi geldi... yazması sizden yorumu okuyandan.. kısa ve güzel..ama anlamı yazanda saklı:...
Koşul ekleri sabah ve gecenin işlev tembelliğini farkında olmadan hırpalıyor. Gece ve sabah bir bakıma insan şahsiyetinin iki değişikyönü aynı zamanda. Sabahın tersliği gecenin dirilği önüne geçmiş durumda. Özellikle.
Oysa sabahtan önceydi gece. Çizginin başı ve sonu da başlangıç olabilir.
Baştaki ve sondaki eşanlam bürünürlüğünde.. Bazen öyledir bir sürecin başı ve sonu belli değildir. Bazen sıcak ve soğuk da öyledir. Çok soğuk ilk temasta sıcak, çok sıcak ilk temasta buz hissi verir. Bu ikilem koşuşturmacalırıyla birlekte BUZUL şiirin adına cuk diye oturmuş. Tabi ki bence:)
Oysa şiirin kahramanı Sıcak. Gece ve sabah savurganlığında mayalanmayan sıcağın kimyası değişiyor.
Son geceydi, Son sabahtı. Bir buzul fatihasıdır artık avutan.
Suskun yalnızlığın
yorganıydı
sessizlik
Üşüyen siyahların gölgesindeydi
mavi umut
..............Saygılar